درخواست اکبر میثاقیان; من را گول نزن

اکبر میثاقیان در این باره به خبرنگار ما می گوید: تصمیم باشگاه پدیده برای من قابل احترام است. با این حال جمع کردن این تیم برایم سخت بود و دیدید که در بازی با گهر گهر خوب بازی کردیم و شاید اگر کمی اعتماد به نفس بیشتر داشتیم سه امتیاز این دیدار را می گرفتیم. تیم ما در حال بهتر شدن است و در آینده بهتر خواهد شد و در نهایت به نظر من قطعا در جدول بازی ها خواهد ماند.

در تمام سال های مربیگری به تصمیمات باشگاه ها احترام گذاشتم و دوست ندارم حتی یک روز هم به زور در یک باشگاه باشم، چون سخت کار می کنم و صادقانه کار می کنم. باشگاه پدیده به من پیشنهاد حضور یک مربی خارجی در کادر فنی را داد که از آن استقبال کردم و البته مربی خارجی هم باید در هدایت تیم به من کمک می کرد. اما تصمیمات در جهت دیگری پیش رفت.

از من خواسته شد در تمرین حاضر نشوم و دیروز داوید سیدعباسی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد، بنابراین هدایت فنی را نپذیرفتم و قراردادم با تیم پدیده به عنوان سرمربی است و باشگاه باید تکلیف من را در این خصوص روشن کند. توجه. اگر سمت مدیر فنی را می پذیرفتم سرمربی انتخاب می کردم و قطعا انتخابم داوود سیدعباسی نبود با تمام احترامی که برای او قائل هستم.

سرمربی سابق تیم پدیده ادامه داد: این موضوع چندان پیچیده نیست. من سرمربی تیم پدیده بودم و حالا که داوود سیدعباس سرمربی شده، باشگاه باید قرارداد من را مشخص کند. در غیر این صورت باید در کمیته اساسنامه حاضر شوم. البته پیشنهاد باشگاه را برای همکاری با یک مربی خارجی پذیرفتم اما شرایط به سمت دیگری پیش رفت و بعد از من داوود سیدعباس سرمربی این تیم شد و به نظرم باشگاه دستمزد من را نمی دهد و اینطور به نظر می رسد. در تمرین امروز این تیم مدعی شد داوید سیدعباسی سرمربی موقت این تیم است و سرمربی خارجی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

اینها رفتارهای پسندیده ای نیست و حتما کمیسیون تعیین وضعیت به این موضوع پی می برد و حق قانونی را می دهد مقاله ای نوشتند. من همچنان به تصمیم باشگاه پدیده احترام می گذارم. این تیم خوبی است و قطعا روی میز خواهد ماند و از این به بعد تنها کاری که می توانم برای موفقیت این تیم انجام دهم این است که بهترین ها را آرزو کنم. و حرف آخرم اینه که به من خیانت نکن چون من تمام عمرم در فوتبال بوده ام و همه می دانند که هر جا بوده ام، سخت و صادقانه کار کرده ام.

دیدگاهتان را بنویسید