انتقاد تند رضا مهاجری از اکبر میثاقیان

انتقاد تند رضا مهاجری از اکبر میثاقیان

رضا مهاجری که شب گذشته از سوی باشگاه شهرهدرو اعلام شده بود طی توافقنامه ای همکاری خود را قطع کرد اما این مربی باتجربه فوتبال ایران خود با ابراز بی اطلاعی از توافق با مدیران شهرهدی و در شرایط اخراج از بازیکنان درخواست کرد. او مجبور شد به اعتصاب آنها پایان دهد.

رضا مهاجری در تشریح این مشکل و وضعیت کادرفنی این تیم گفت:

خوشبختانه برای ثبت نام کادرفنی مشکلی نداشتیم و قراردادها ثبت شد و مشکلی نداشتیم، بیشتر در مورد بازیکنان صحبت کردیم. اینجا گلایه وجود دارد، آقای اصولی مسائل کلیدی را مطرح می کند، من روز اول گفتم که دوست ندارم در فوتبال وارد بحث های سیاسی شوم و به فوتبال آمدم تا کارم را به عنوان مربی انجام دهم و تیمم را مدیریت کنم و حرکت کنم. کار رو به جلو . .

رضا مهاجری افزود:

بحث ما بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان که در یک بازی دوستانه در تهران با یک گروه 4-5 نفره در حضور آقای حمیداوی انجام دادیم این بود که گفتم بحث مجتبی مقتدی را روشن کنم که آقای حمیداوی گفت که یک سال است با این بازیکن قرارداد بسته است. چقدر از بازی دوستانه گذشته؟ بعداً با آقای مقتدایی قرارداد 3 ساله بستند و قیمت را کاهش دادند و با ایشان قرارداد 3 ساله بستند. باید چکار کنم؟ چگونه به یک بازیکن پاسخ دهم؟

رضا مهاجری در پاسخ به استعفای خود و شایعه درگیری لفظی:

من چندین بار با آقای حمیداوی و بامداد صحبت کرده ام. حتی یک روز قبل از بازی با آلومینیوم اراک به دو مسئول بلندپایه گفتم که قدرت اجرایی ام را اینجا در مستطیل سبز می خواهم. روز اولی که آمدم گفتم همه مشکلات باشگاه را می دانم اما در مستطیل سبز قدرت اجرایی کامل می خواهم. این شرایط بازیکن من است، این شرایط امضای قرارداد است، دو کارمند جدید که رفتند.

رضا مهاجری سرمربی سابق شهرهدی ادامه داد:

قبل از شروع لیگ از یک معما صحبت کردم که فشار زیادی به من وارد شد و استعفا دادم، حتی به او قسم خوردم اما او قبول نکرد و حتی استعفای من را نپذیرفت و گفت ادامه بده و من ایستادم و رفتیم. اولین بازی را انجام داد

رضا مهاجری در واکنش به انتخاب میثاقیان گفت:

تا امروز صبح کارمان را ادامه دادیم، غافل از اینکه کار آقایان با آقای میثاقیان تمام شده و مشغول تمرین هستیم! آمدم و از بازیکنان تیم خواستم دو بار دور زمین بروند و لباس هایشان را عوض کنند و به خانه بروند تا قبح تحریم و اعتصاب را بشکنند، دیدم عکسی از حرف شما را نشان دادند.

رضا مهاجری از میثاقیان گلایه کرد و گفت:

سه روز بود که صحبت می کردند و امروز قراردادشان را رسمی کرده بودند و آقای بامداد آمدند، قراردادشان را امضا کردند و ارائه کردند. بعدها می گویند جدایی من توافقی بوده که روحم اصلاً از آن خبر ندارد. تعجب می کنم از آقای میثاقیان، شما بزرگ فوتبال ایران هستید، مربی من بودید، شما که فوتبال این شهر را می شناسید، چطور به خودتان اجازه می دهید بیایید.

رضا مهاجری سرمربی سابق تیم شهرهدی در پایان سخنان خود گفت:

هنوز باشگاه را ترک نکرده بودم. آقای میثاقیان مربی من بود، ما همبازی اش بودیم، من دستیارش بودم، او هموطن من است، ما انتظار داریم، وقتی ما بازیکنان این کار را می کنیم، دیگر چه انتظاری از آقای پلاسکی داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید