پدیده، تیمی با دو مربی!/ مهاجری و میثاقیان آمدند، بازیکنان رفتند، تمرین تعطیل شد + عکس

ساعت: 14:09
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779215

تنش، دعوا، درگیری و شعار در عمل مشهدی

در اتفاقی عجیب و نادر دو سرمربی در تمرین امروز حاضر شدند و تمرین پس از برخورد تعطیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اتفاقات عجیب پیرامون تیم فوتبال پدیده ادامه دارد و بعد از اینکه بازیکنان این تیم در هفته دوم دیدار مقابل مس به رفسنجان سفر نکردند، امروز تمرین این تیم با حضور دو سرمربی برگزار شد!

رضا مهاجری که تا شب گذشته سرمربی تیم فوتبال پدیده بود، دیروز (دوشنبه) در شرایطی که بازیکنان این تیم در اعتصاب تمرین نکردند تا مشکلات بازیکنان خود را حل کنند و مطالبات خود را دریافت کنند، افتتاحیه درگیری لفظی با سید مهدی سیدصالحی مدیر تیم.

شب گذشته کارکنان باشگاه پدیده از قطع همکاری با رضا مهاجری خبر دادند و ساعتی بعد اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی شد. نکته جالب اینکه مراسم معارفه میثاقیان در غیاب بازیکنان این تیم و سرمربی قبلی برگزار شد.

پس از اینکه روز گذشته خبر استعفای رضا مهاجری از پدیده منتشر شد و بلافاصله اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد، مهاجری اعلام کرد که برخلاف اعلام باشگاه، استعفا نداده و توافقی برای جدایی صورت نگرفته است.

در تمرین امروز تیم فوتبال پدیده در ورزشگاه امام رضا اتفاقات عجیبی افتاد.

مهاجری و یارانش ظهر امروز وارد محل تمرین پدیده شدند و با حضور همزمان اکبر میثاقیان و کادرفنی مورد استقبال قرار گرفتند. نکته جالب اینکه مهاجری و کادرش در محل تمرین حضور داشتند که میثاقیان و کادرش با بازیکنان وارد مسابقه شدند! دستیاران مهاجر نیز در تمرین امروز حضور داشتند که حواشی بیشتری ایجاد کرد.

مهاجری معتقد است هنوز با پدیده قرارداد دارد و جز او نباید مربی تیمش باشد. میثاقیان که شب گذشته بدون حضور بازیکنان معترض تیم پدیده معرفی شد، معتقد است سرمربی تیم مشهدی است.

مهاجری شب گذشته در آنتن صراحتا از میثاقیان گلایه کرد و گفت: آقای میثاقیان مربی من بود اما نمی داند وقتی تیمی را تمرین می کنم نباید به هتل برود و با مدیرانش مذاکره کند. “این رسم نیست!”

رضا مهاجری که شب گذشته جایگزین اکبر میثاقیان شده بود امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد و به مصاف اکبر میثاقیان رفت. میثاقیان وقتی مهاجری را دید به او گفت: چه کردی که از من شکایت کردی؟ چرا باید در رسانه ها علیه من صحبت کنید؟ مهاجری پاسخ داد: «اگر شخص دیگری جای شما بود، اجازه نمی‌دادم پسرم پایش را اینجا بگذارد. اگر کسی این کار را می کرد، قلمش را می شکستم!

مهاجری سپس با بازیکنان پدیده صحبت کرد و خطاب به آنها گفت: امیرحسین کریمی دندان ورم کرده بود و بقیه بچه ها با پای مصدوم بازی می کردند. حسام پورهاشم با مصدومیت 90 دقیقه برای ما بازی کرد. اینکه می گویند بچه ها فروخته نمی شوند، بی انصافی است. امروز ما تنها مربی نیستیم، پنجره باشگاه بسته است، اما هیچکس از باشگاه نگفت چطوری؟

تعدادی از هواداران پدیده به میثاقیان گفتند که حمیداوی دروغ می گوید و ما دو سال است که با او در جنگ بودیم، اما میثاقیان گفت که او چیزی نمی داند. در تمرین امروز 30-40 هوادار پدیده با حضور در محل تمرین علیه مدیران این باشگاه شعار سر دادند.

پس از این صحبت ها معمایی به این جمع اضافه شد و دقایقی صحبت کرد که به درگیری لفظی او و رضا مهاجری ختم شد. ممایی مدعی است که به دلیل «بی احترامی به مهاجری» بازیکنان اخراج شده است و مهاجری در پاسخ گفت: «این حرف ها و صحبت ها قطع نشده، شما به من گفتید به خاطر بی احترامی بازیکنان نیامد؟ بسیاری از آنها به خاطر من الان اینجا هستند. “شجاعت گفتن حقیقت را داشته باش.”

پس از آن تعدادی از بازیکنان نیز به حمایت از مهاجری پرداختند و گفتند که بدون قرارداد و تنها به خاطر آن تمرین کرده اند و پشتیبان سرسخت سرمربی سابق مشهدی هستند. در این میان یکی از لیدرهای تیم فوتبال شهر هودرو دست به میانجیگری و آشتی با مدیرعامل و سرمربی سابق شهرهدی زد و از این دو می خواست به جای درگیری با مسجد سلیمان، برای حل مشکلات تیم مشهدی چاره اندیشی کنند. روغن.

وی همزمان با حضور بازیکنان در محل تمرین خود با سیدمهدی سیدصالحی درگیر شد که باعث عصبانیت مدیر تیم شد. در ادامه این اتفاقات سید صالحی اعلام کرد که هیچ ارتباطی با پدیده ندارد و از این تیم جدا خواهد شد.

پس از صحبت های هواداران و مهاجری و میثاقیان، بازیکنان تیم پدیده در حمایت از مهاجری و در اعتراض به معما بودن مدیرعامل باشگاه و سید صالحی زمین تمرین این تیم را ترک کردند.

تیم فوتبال پدیده روز شنبه در مشهد به مصاف نفت مسجد سلیمان می رود.

493e2267 598f 40b3 bdf5 9a6a6bdbf076 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید