میثاقیان: فردا با 18 بازیکن به مصاف نفت می رویم

اکبر میثاقیان

اکبر میثاقیان پس از امضای قرارداد به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شهر هودرو در نشست خبری پیش از بازی مقابل نفت ماسد سلیمان حضور یافت و پاسخگوی رسانه ها بود تا میثاقیان پس از گذشت تقریباً سه سال دوباره مقابل خبرنگاران بنشیند. مسابقه ای از لیگ برتر لیگ ..

به گزارش روزنو، سرمربی جدید شهر هودرو در خصوص وضعیت این تیم گفت: تیم ما در شرایط سختی قرار دارد اما من از شرایط اطلاع نداشتم. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و انرژی بازیکنان بسیار خوب است. مشخص است که شرایط تیم کمی سخت است، امروز و دیروز خوب تمرین کردیم و بازیکنان خوبی داریم. آنها قدرت کمک به تیم را دارند و این باعث می شود فوتبال در این شهر زنده بماند.

وی افزود: من خودم ابومسلم هستم اما به مالک باشگاهی که در این شرایط سخت تیم را مدیریت می کند تبریک می گویم. از همه مسئولان شهر می خواهم حمایت های لازم را انجام دهند تا بتوانیم مانند لیگ قهرمانان آسیا قدرتمند به نظر برسیم.

میثاقیان در خصوص تعداد بازیکنانی که در اختیار خواهد داشت، پاسخ داد: برای بازی پیش رو 18 بازیکن داریم اما به دلیل بسته بودن پنجره تیم بازیکن نداریم. بازیکنان تیم اتحاد لازم را دارند و این بسیار مهم است. وقتی تمرین کردم دیدم بازیکنان شرایط بازی را دارند و فکر می کنم این تیم شایسته بازگشت به شرایط ایده آل خود است.

اکبر میثاقیان در پاسخ به این سوال که در مورد همکاری با کارکنان قبلی توضیح داد: همه ما می توانیم به فوتبال و تیم شهرمان کمک کنیم، با کادر فنی قبلی مشکلی ندارم و به دنبال تغییرات نیستم. در حال حاضر 2 نفر از کادر فنی سابق در تیم حضور دارند اما هادی عقیلی فعلا قصد حضور ندارد. خیلی به او التماس کردم که به تیم برگردد. آقایان سنگچولی و عماد مهاجری در حال حاضر تمرین می کنند اما آقای عقیلی نیامدند. یک دستیار به نام سید محمد حسینی آوردم که به کادر اضافه شد.

سرمربی جدید شهرهدی در قسمت پایانی گفت و گوی خود درباره تغییر زودهنگام سرمربی گفت: برای من فرقی نمی کند که چرا سرمربی شهرهادرو تغییر کرده است. این اتفاق در زمانی که در سیاه جامگان مشهد بودم برای من افتاد و در هفته دهم تغییر کردم و اجازه نداشتم بیشتر کار کنم. این فوتبال است و این اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید