برای کسب 3 امتیاز به مصاف فجرسپاسی می رویم

ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790841

سرمربیان تیم های فوتبال فجر و آلومینیوم در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی عسگر کلانتری در نشست خبری پیش از دیدار فجرسپاسی در شیراز مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: کیفیت و شایستگی آلومینیوم با خطیبی، دستیارانش و بازیکنان این تیم مشخص است. فجرسپاسی با تیم های بسیار خوبی بازی کرد و بازیکنان ما تمام تلاش خود را کردند تا نام شهیدسپاسی ماندگار شود. از نظر فنی و اخلاقی جزو تیم هایی بودیم که اصول را رعایت می کردیم و به ما تکیه می کردیم. هر وقت از فجرسپاسی نام برده می شود از خوبی و شایستگی فنی خود صحبت می کنیم و بازی چمن تخت اراک می تواند بازی را برای تماشاگران بسیار خوب و راحت کند و اصول جوانمردی آن ایده آل است. سعی می کنیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شاگردان حتیبی لیاقت حضور در بالای جدول لیگ برتر را داشتند یا خیر، گفت: آلومینیوم شایستگی حضور در رده سوم را دارد و از دو سه تیم اول جدول که هزینه زیادی کرده اند شایسته تر است. از نظر مربیان تیم، شرایط مدیریتی حاکم بر آلومینیوم و مسائل مالی و زیرساختی، آلومینیوم می تواند تا روز آخر مدعی باقی بماند.

سرمربی فجر سپاسی درباره هدف این تیم در لیگ بیست و یکم گفت: اگر ذهن خود را تقویت نکنیم در هیچ زمینه ای نمی توانیم موفق شویم. زمانی که فجر به لیگ برتر صعود کرد ساختار لیگ برتر استان را نداشت. در سال اول باید شرایط انجام کارهای بزرگتر از زنده ماندن چهار یا پنج سال آینده را داشته باشیم. هشت سال بعد با سخت افزار فعلی به لیگ برتر رسیدیم و امسال سال پایداری دهه فجر است. جنگ نابرابری وجود دارد، اما ما بیشتر تلاش می کنیم تا نقاط ضعف دیگر را بپوشانیم. باید یک نیم فصل ثابت بمانیم تا نگران سقوط نباشیم و سپس به بالای جدول فکر کنیم.

کلانتری در مورد اختلاف سازمان لیگ و وزارت ورزش بر سر تبلیغات محیطی استادیوم ها گفت: اگر اختلاف بر سر پیشرفت فوتبال ما باشد، بحث ها و حتی درگیری ها خیلی خوب است اما اگر بحث ما فقط بحث باشد. و تلاش برای پیروزی در یک کلام این باعث سقوط ما در ورزش است.

وی با اشاره به اینکه جدول لیگ برتر به دو دسته تقسیم شده و باشگاه های صنعتی برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می کنند، گفت: این به ما پیام می دهد. من خیلی خوشحالم که تیم های صنعتی 200 یا 300 میلیارد تن هزینه می کنند و از باشگاه هایی که این مبلغ را برای کیفیت بخشیدن به فوتبال و شادی مردم خرج می کنند تشکر می کنم. ما نباید بگوییم چرا یک تیم 250 میلیارد تن هزینه کرده است و بودجه ما 20 میلیارد تن است.

سرمربی شیراز فجسپاسی ادامه داد: تیم هایی که وضعیت مالی خوبی ندارند باید نظارت کنند و به دنبال منابع برای کمک به فوتبال باشند. کار باشگاه های صنعتی در این زمینه درست است. البته این تقسیم بندی در همه لیگ ها وجود دارد و در اسپانیا و انگلیس تیم های متعددی وارد رقابت های قهرمانی اروپا می شوند.

رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و فجرسپاسی شیراز گفت: در برنامه ریزی مسابقات، بازی ها هر روز به مدت چهار پنج روز برگزار می شود. در کشور ما به دلیل دوری شهرها، این برنامه ریزی کار را برای همه تیم ها و ما سخت می کند و باعث می شود بعد از هر بازی فقط به یک ریکاوری خوب فکر کنیم. بعد از بازی قبلی ریکاوری و تمرینات نسبی خوبی داشتیم و خدای نکرده بازی خوبی را شاهد باشیم و سعی کنیم سه امتیاز مسابقه را بگیریم.

او درباره بازی فجرسپاسی گفت: همه بازی ها سخت است. به لیگ نگاه کنید، اختلاف امتیازات کم است و فکر می کنم بازی فردا مسابقه ای است که برای هر دو تیم آسان نیست و امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که قرارداد بازیکنان تیمش به گونه ای است که در صورت مواجه شدن با پیشنهادات سایر باشگاه ها، آلومینیوم مشکلی نخواهد داشت، گفت: خوشبختانه قرارداد بازیکنان ما اینطور است. اکثرا دوساله و مثل پارسال نیست ما نگران نیستیم و اکثر بازیکنان ما دوساله قرارداد دارند و مشکلی نداریم. ما می توانیم تیم را تقویت کنیم اما تاکنون نیازی به این کار ندیده ایم و همه بازیکنان ما خوب کار کرده اند. فعلا نیازی به تقویت تیم نیست.

حتیبی در واکنش به کیفیت پایین لیگ امسال گفت: خیلی از تیم ها و مربیان با احتیاط کار می کنند و سعی می کنند شکست نخورند. این کمی کیفیت کار را کاهش می دهد. خوشحالم که تیم فوتبالم بازی می کند و همه تیم ها مقابل ما از خودشان دفاع می کنند و خیلی خوشحالم که تیم فوتبالم عالی بازی می کند. به هر حال ما تیم هایی داریم که فوتبال زیبایی بازی می کنند اما برخی از مربیان روشی برای بازی دارند که قابل احترام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید