به پاهای من دست نزن!


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893860

من از هیچ مربی دیگری غیر از اسکوچیچ برای تیم ملی حمایت نمی کنم

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اگر کسی ما را هدف قرار دهد، او را هدف قرار می دهیم، اگر نه – به راحتی از او عبور می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میرشاد مجدی رئیس سابق فدراسیون فوتبال پس از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: میرشاد مجدی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون و رای گیری به مهدی تاج گفت: اعضای جلسه با منطق، فکر و ایمان قلبی رای دادند. و بار دیگر مهدی تاج به عنوان رئیس جمهور منصوب شد. امیدواریم آقای تاج این بار اتفاقات خوبی برای فدراسیون بیاورد.

وی درباره اتفاقات عجیب شب گذشته و لغو و برگزاری مجدد جلسه توضیح داد: من در آن زمان در تلویزیون بودم و بعد از دیگران متوجه شدم! پس از بحث و تبادل نظر با اعضای هیات مدیره تصمیم به برگزاری انتخابات شد.

ناظر سابق و یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال گفت: به عنوان نامزد سعی کردم مراقب خودم و دیگران باشم. بنابراین در بحث کمیته بدوی و کار دبیرکل دخالتی نداشتم. امروز ایستادم و جای کاندیداها نشستم تا حق همه یکی باشد.

مجدی در پاسخ به این سوال که آیا جلسه شبانه هیات رئیسه به دلیل ترس از تعلیق فدراسیون فوتبال بود، یادآور شد: به هر حال باید جلسه ای برگزار می شد و نمایندگان. AFC و فیفا در تهران حضور داشتند. کامرانی فر هم یک سری دغدغه داشت که همچنان به آن اعتقاد دارد اما در نهایت اعضای هیات مدیره به احترام جلسه امکان برگزاری این جلسه را فراهم کردند..

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره نکات کامرانی فر توضیح داد: از خود کامرانی فر بپرسید. من در جریان نیستم. من یکی از کاندیداها بودم، حتی ورودی و خروجی را هم جدا کردم تا شکی نباشد.

وی با بیان اینکه فشارهایی برای لغو این جلسه وجود داشت، تصریح کرد: من چیزی ندیده ام و در این مورد صحبتی نکرده ام. کامرانی فر نکاتی را مطرح کرد که باید از خودش پرسید.

عضو هیئت مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا انتخابات را قانونی می‌دانید، گفت: بله، قانونی بود.

مجدی در پاسخ به این سوال که آیا کنبرزاده گفته بود اختلافاتی بین او و تاج وجود دارد که باید در راه جام جهانی حل شود، گفت: اگر گفته است از او بپرسید که چه اختلافاتی وجود دارد؟ به هر حال تاج رئیس شده است و وظیفه ماست که کمک کنیم. نه به تاج، به فدراسیون، به تیم ملی و به مردمی که نگران تیم ملی هستند..

وی درباره شایعه بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی گفت: تا زمانی که در فدراسیون هستم نظرم برای اسکوچیچ است. حتی اگر مربی دیگری بیاوری، امضای من نمی ماند.

مجدی در پاسخ به این سوال که آیا در فدراسیون به کار خود ادامه می دهید، گفت: به هر حال من عضوی از هیات مدیره هستم و تلاش می کنم در کارهای فنی پیشرفت کنم..

در مورد دست بالا مهدی تاج پس از انتخاب شدن به عنوان سرپرست فدراسیون و احساسش نسبت به این موضوع گفت: خیلی خوشحالم! حالا افتخار می کنم که تاج دستم را بلند کرد! ما عضوی از هیئت مدیره هستیم و با آن به تیم ملی کمک می کنیم. من مرد هیچکس نیستم و هیچ وابستگی شخصی به کسی ندارم. به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره و فردی فنی در خدمت تیم ملی خواهم بود.

مجدی در حاشیه جلسه فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت ساختمان فدراسیون فوتبال و بدهی به شرکت شستا توضیح داد: ساختمان تمام شده و دیروز نامه ای آمد که از امروز قرارداد بنویسید و اجاره قبلی خود را پرداخت کنید. ..

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال در پاسخ به پیشنهاد این موضوع که می گوید بخشی از بدهی شرکت شستا پرداخت شده است، گفت: در زمان عزیزی خادم حدود 25 میلیارد تومان بود. پرداخت شده. بدهی شستا در آن زمان 24 میلیارد دلار بود. یعنی یک میلیارد بیشتر دادند اما تغییر قیمت به دلار باعث شد یک ساختمان را از دست بدهیم.

مجدی درباره اقدامات قانونی انجام شده در این زمینه و اینکه آیا از معاونت حقوقی راضی است یا خیر، گفت: فکر می کنم فغانپور باید پیگیری می کرد، اگر راضی بودم آنها را حفظ می کردم..

وی در پاسخ به اینکه با پولی که گفت در حساب فدراسیون است می توانند مطالبات ویلموتس را پرداخت کنند، گفت: باید بحث دیگری درباره ادعای ویلموتس که یک پروژه ملی است داشته باشیم. این پول فدراسیون برای هیئت های فوتبال، بازیکنان و تیم های ملی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شایعه شده به تاج گفته اگر دستمزدش ثابت بماند و ماشین فدراسیون زیر پایش باشد حاضرم بازنشسته شوم، توضیح داد: از تاج هم بپرس دو ماه است که ندیدمش. . آخرین بار که به دفتر ایشان رفتم، قرار شد من و ایشان در انتخابات شرکت کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا تاج را به عنوان رئیس قبول دارید؟ وی تصریح کرد: چرا قبول نمی کنم؟! من آدم حاشیه ای نیستم و دنبال آرامش هستم. اگر کسی به ما روی آورد، ما به او متوسل می شویم، اگر نه – خیلی راحت از کنار او می گذریم..

دیدگاهتان را بنویسید