مدیران استقلال 20 میلیارد گل نزن را پیش رو دارند؟

مدیران استقلال 20 میلیارد گل نزن را پیش رو دارند؟

سجاد شهباززاده، مهاجم استقلال فصل گذشته تنها در 16 مسابقه موفق شد در جمع آبی پوشان ظاهر شود. او در مجموع 433 دقیقه برای استقلال بازی کرد.

شماره 10 استقلال که توسط سپاهان به عنوان امید اول گلزنی آبی پوشان در فصل گذشته فوتبال وارد زمین شد، نه تنها یک گل برای استقلال به ثمر نرساند، بلکه پاس گل نداد و پنالتی هم نگرفت! آخرین گل این بازیکن در لیگ برتر برای تیم اصفهانی در 24 اردیبهشت 1401 و در هفته سی ام لیگ برتر بیست و یکم به پرسپولیس زده شد. دیداری که سپاهان 2-1 پرسپولیس را شکست داد و پس از آن سجاد شهبازاده دیگر گلی نزد.

سجاد تا 9 تیر 1403 (30 ژوئن 2024) با باشگاه استقلال قرارداد دارد. شایعات منتشر شده در رسانه های ورزشی در خصوص مبلغ قرارداد سال دوم این بازیکن حاکی از آن است که باشگاه استقلال باید برای فصل دوم مبلغ 20 میلیارد تومان به این بازیکن بپردازد.

اگرچه در حال حاضر ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت 250 هزار یورو تعیین شده است که با قیمت هر یورو 56 هزار تومان حدود 14 میلیون تومان است، اما طبق قراردادی که بین باشگاه استقلال و سجاد شهباززاده منعقد شده است، مدیران باشگاه تهرانی باید ادامه همکاری با این مهاجم تصمیم مهمی خواهد گرفت.

لازم به ذکر است که این مهاجم 33 ساله که متولد اردبیل استقلال است، در ابتدای فصل گذشته در ترکیب ثابت این تیم حضور داشت اما به دلیل عملکرد ضعیف سرمربی پرتغالی استقلال، او در این تیم حضور داشت. در برخی مسابقات نیمکت نشین و بازیکن ثابت شد و حالا که محبی و قیدی قرار است به ترتیب به تیم های سانتا کلارا و شباب الاهلی بازگردند. به احتمال بسیار زیاد سرمربی جدید استقلال در غیاب مهاجمانی که در مجموع 20 گل برای این تیم به ثمر رسانده اند تا 8 خرداد با مهاجمی که 400 روز است گل نزده است به میدان برود. در فصل جدید، این تعداد روز دوباره افزایش خواهد یافت.

دیدگاهتان را بنویسید