هنوز از پایان کارم با فدراسیون فوتبال مطلع نشده ام/ از قرارداد با ویلموتس شکایت کردم; بدون توافق با فدراسیون کانادا!


ساعت: 14:37
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842116

چرخش 180 درجه ای رئیس اداره حقوقی فدراسیون فوتبال در پی شکایت سرپرست؛

رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: بحثی که دیروز در تلویزیون داشتم اصلا قرارداد با کانادا نبود و صراحتاً گفتم که قرارداد ویلموث به من نشان داده نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ صفیولا فغانپور، رئیس دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال امروز در حاشیه حضور خود در فدراسیون گفت: بحثی که دیروز در تلویزیون داشتم اصلا توافقی با کانادا نبود. با توجه به اینکه قبلاً درباره قرارداد ویلموتس صحبت شده بود و گفته می شد که وکیل فدراسیون گفته نمی دانستم، در این مورد صحبت کردم و پاسخ دادم. من به صراحت به قرارداد ویلموتس گفتم که آن را به من نشان نداده اند.

او گفت: «این بحثی بود که من مطرح کردم و مربوط به توافقنامه کانادا بود. بحث مالی قرارداد به من ربطی نداشت. حتی در مورد بازی کانادایی که این قرارداد باید منتشر شود از من پرسیده شد و گفتم این قرارداد توسط آنها لغو شده و مشکلی برای انتشار آن وجود ندارد. بقیه صحبت های قرارداد در مورد ویلموتس بود.

مسئول حقوقی فدراسیون با انتقاد از سفر سرپرست دبیرکل و دبیرکل فدراسیون گفت: این موضوع دیگری بود. معتقدم در قراردادها مسائل حقوقی در مذاکرات وجود دارد. اگر باشیم قطعا می توانیم حضور موثری داشته باشیم. توافقات از دل مذاکرات بیرون آمده است.

وی با تاکید بر نقش نمادین خود در معاهدات گفت: به هیچ وجه. فقط در مورد معاهده ویلموتس که در خارج از ایران منعقد شد ما حضور نداشتیم و در مورد سایر معاهدات اظهار نظر و پاراف کردیم. بحث من این است که در مذاکراتی که منتهی به معاهده می شود، باید مسائل حقوقی وجود داشته باشد. من آدمی هستم که چیزی می گویم و امضا می کنم. به همین دلیل هر قراردادی که به ما ارجاع شود را در صلاحیت کمیته خود می دانیم.

فغانپور در خصوص پایان همکاری با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هنوز به صورت رسمی به من ابلاغ نشده است. این یک دعوای داخلی است و سوءتفاهم هایی وجود دارد که ربطی به این مسائل ندارد. رئیس جمهور یا دبیر کل معمولاً تصمیم می گیرند که آیا دوره مسئولیت را تمدید کنند یا خیر. در هر صورت می توان آنها را برای سه ماه دیگر تمدید کرد.

او گفت: “من کاری ندارم که در مورد اینکه با کدام تیم ها قرارداد ببندید، اظهار نظر کنم.” تیم ملی یک سرمربی و یک سرمربی دارد. وقتی تیم برای بازی انتخاب می شود، من مسئول عقد قرارداد هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید