نامه جدیدی به فدراسیون درباره رای ویلموتس ارسال نشد/ به زودی به فدراسیون فوتبال کانادا شکایت خواهیم کرد.


ساعت: 13:23
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881131

برای سخنان عزیزی خادم فقط گوینده حرف می زند.

دبیرکل اتحادیه فوتبال انگلیس گفت: نامه جدیدی وارد نشده است و تنها چیزی که می توانیم بگوییم این است که احتمال دارد رای ویلموتس به زودی و هفته آینده اعلام شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حسن کامرانی فر در حاشیه نشست معاونان فرهنگی باشگاه های لیگ برتر و دسته اول فوتبال گفت: باید اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگی بیفتد، فدراسیون و سازمان لیگ برای خدمت رسانی به باشگاه ها برنامه ریزی کردند. ‘ معاونان فرهنگی برای ارائه راهکار . باید در قسمت فرهنگی اتفاقات خوب فرهنگی باشگاه های ورزشگاه ها رسانه ای شود تا افرادی که کار و رفتار خوب انجام می دهند و تاثیر بیشتری در جامعه دارند مورد توجه قرار گیرند.

وی در خصوص عدم پذیرش معاونان فرهنگی باشگاه ها از جلسه امروز تصریح کرد: قطعا مشکل ما همین است و اینکه وقتی مراسمی برگزار می شود انتظار می رود همه دوستان بیایند. از باشگاه هایی که نماینده فرهنگی خود را ارسال نکرده اند، توضیح می خواهیم. امیدوارم اقوام وقت و برنامه ریزی بیشتری در حوزه فرهنگی بگذارند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پاسخ به رد درخواست اهالی فوتبال برای خرید بلیت جام جهانی 2022 قطر گفت: دو قسمت داریم که یکی برای سایت فدراسیون فوتبال ایران است. کسانی که از طریق فدراسیون ثبت نام کردند، لیست آنها به فیفا ارسال شد، خود فیفا قرعه کشی کرد و تعدادی از بلیت ها در مرحله اول توزیع شد. در مرحله دوم درخواست بلیت های دیگری کردیم که فیفا با آن موافقت کرد. تعدادی از ایرانیان این کشور در سایت فیفا ثبت نام کرده اند. وقتی اسامی ثبت نام های محلی را به فیفا ارسال کردیم، فیفا کسانی را که در سایت خود ثبت نام کرده بودند از لیست ایران حذف کرد. به کسانی که در سایت فیفا ثبت نام کرده اند گفته شده است که باید با کارتی که متعلق به آنهاست پول را پرداخت کنند. نمی دانم ایرانی ها کارت بین المللی داشتند یا نه اما طبق قوانین هرکس در سایت فیفا ثبت نام می کند باید ثبت نام کند و هزینه را با کارت خودش پرداخت کند. ما این موضوع را به فیفا گزارش کرده ایم. فیفا اصرار به ثبت بلیط در این سایت و پرداخت مبلغ توسط شخص ثبت نام کننده دارد. ما هنوز نتوانسته ایم در این زمینه نتیجه گیری کنیم. منتظر رایزنی و جلسه جدید برای حل مشکل هستیم. هرکسی که می خواست در سایت فیفا ثبت نام کند، تعهد نامه ای از آن سایت برای خواندن داشت. فیفا اعلام کرد هرکسی که ثبت نام می کند باید کارت خودش را داشته باشد نه کارت دیگری. تعدادی از موارد خارج از اختیارات فدراسیون فوتبال و حتی ثبت نام کنندگان است.

شهاب الدین عزیزی خادم در یکی از برنامه های تلویزیونی مدعی شد کامرانی فر قبل از جلسه هفتم بهمن ماه سال گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به وی گفته بود که جلسه عزل را قبول نکرده و صرفا به احترام احترام در جلسه شرکت کند. به او. کامرانی فر در پاسخ به اظهارات رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: از آنجایی که سخنگوی فدراسیون فوتبال باید در این مورد صحبت کند، اجازه دهید اظهار نظر نکنم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت مکاتبات فدراسیون فوتبال و اروگوئه در خصوص بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل تیم ملی آن کشور خاطرنشان کرد: اردوی پایانی خوبی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است که در پایان شهریورماه در اروپا برگزار می شود و تیم ملی فوتبال اروگوئه نیز اردوی فینال خوبی را برگزار می کند. آغاز ماه اکتبر یکی از کشورهای تحت پوشش اتریش است اما دو کشور را هم دیدیم. دو تیم از سه کشور برای دیدار تدارکاتی انتخاب می شوند تا در فیفادی دوم بازی های خوبی انجام دهیم.

کامرانیفر در خصوص آغاز ثبت نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: ثبت نام به مدت هفت روز انجام می شود و حتی در روزهای تعطیل نیز در فدراسیون حضور خواهیم داشت زیرا طبق اساسنامه هفت روز برای ثبت نام در نظر گرفته شده است. به صراحت اعلام می شود. من لحظه به لحظه همه چیز را آنلاین چک می کنم و تا کنون کسی برای ثبت نام نیامده است. امیدوارم با توجه به شرایط فوتبال شاهد حضور افراد خوب و بزرگ در فوتبال باشیم. کی می تونه کمک کنه، دست به کار بشه که خدا عطا کنه تو این دو سال و چند ماه باقی مونده، این فدراسیون توسط یه تیم خوب و دوست داشتنی فوتبال کشور اداره بشه.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره قانون سقف قراردادها اظهار کرد: این قانون بررسی شده و فکر می کنم امروز ابلاغ شود. ما حداکثر تعداد قراردادها را اعلام می کنیم و کسانی که قرارداد خود را ثبت کرده اند باید تغییری در آنها اعمال شود.

وی در پاسخ به این سوال که «چگونه می توان قانون سقف قراردادها را در هیئت رئیسه ای که تکلیف آن مشخص نیست تصویب و حمایت کرد؟»، گفت: مجمع یکسری اختیارات را به فدراسیون داده است و اعضای هیأت رئیسه می توانند آیین نامه را تصویب کنند. دست.. نه ما می توانیم متوقف شویم و در فوتبال کارهایی انجام ندهیم.

کامرانی فر در خصوص بحث تشکیل کمیته پنج نفره برای مجوز حرفه ای فوتبال تاکید کرد: این کمیته اعلام شده تاییدیه فدراسیون فوتبال را ندارد. مجوز حرفه ای به زودی از سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال منتقل می شود. جلسات زیادی برگزار کردیم و افراد و مسئول حل و فصل شد. آنها تقریباً به صورت غیر رسمی کار خود را شروع کردند، اما برای چند روز آینده از مسئول صدور مجوز حرفه ای AFC دعوت کردیم که در ایران حضور داشته باشد تا تمام کارهای صدور مجوز حرفه ای را انجام دهد. علاوه بر این، مسئولان لیگ یک سری کار برای صدور مجوز حرفه ای انجام داده اند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در واکنش به شایعه لغو محکومیت مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران توسط CAS نیز تصریح کرد: هرگونه صحبت از این رای حدس و گمان است و صحت ندارد. تصمیم ویلموتس احتمالا هفته آینده اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه به دلیل لو رفتن ارقامی که فدراسیون این کشور باید برای بازی تدارکاتی به ایران بدهد، خبرهایی مبنی بر عدم پرداخت غرامت بابت لغو مسابقه توسط کانادایی ها رسیده است، گفت: ما غرامت لغو مسابقه را پرداخت نمی کنیم. داشتن یک تیم حقوقی قوی از فدراسیون فوتبال که توسط وزارت ورزش و وزارت امور خارجه مشخص شده است. این موضوع تنها یک بحث مالی نیست، بلکه فرصت بازی از ایران گرفته شده است. فدراسیون تمام تلاش خود را می کند و حتی نامه ای به فدراسیون کانادا فرستادیم و دلیل لغو بازی را جویا شدیم. مطمئن باشید در بحث این بازی کوتاه نخواهیم آمد. هنوز شکایتی ثبت نشده است زیرا در حال کار بر روی موارد هستیم و به زودی شکایت خواهیم کرد.

کمرانیفر درباره اینکه چرا بودجه باشگاه ها برای روشن شدن بحث تعداد قراردادها مشخص نشد، گفت: این موضوع جزو مجوزهای حرفه ای باشگاه ها است. شاید بندهای قراردادها محرمانه باشد اگر نسخه ای از قراردادها در لیگ ثبت شود و باشگاه ها همه چیز را ارائه دهند. شاید به دلیل محرمانه بودن بندهای قرارداد، امکان اعلام شفاف به مردم وجود نداشته باشد، اما باید سازمان لیگ از جزئیات آن مطلع شود.

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا تضمینی وجود دارد که باشگاه ها لیگ بعدی را بدون پرونده و بدهی شروع کنند، یادآور شد: باشگاه های لیگ برتری و لیگ دسته اول باید در اسرع وقت و در صورت تصمیم گیری تسویه حساب کنند. برای ثبت قرارداد باید به مناطق پرجمعیت توجه داشته باشند و به روزهای آخر معطل نشوند. فدراسیون فوتبال مصمم است از ثبت قرارداد بازیکنان باشگاه هایی که تعهد دارند، خودداری کند.

بالاخره گفت: تمام کارهای فدراسیون فوتبال از جمله اعزام تیم های اصلی، اردوها و… انجام شده است. بحث هیات مدیره و سهمیه آنها زیاد است اما ما به عنوان اعضای اتحادیه کارهایی انجام می دهیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید