قول جذاب علیرضا بیرانوند به هواداران پرسپولیس

قول جذاب علیرضا بیرانوند به هواداران پرسپولیس

رقابت تیم ها برای قهرمانی در لیگ بیست و دوم تا پایان هفته سی ام این رقابت ها ادامه داشت. تیم های سپاهان و پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی در کرمان و قائم شهر به مصاف هم رفتند. در کنار این رقابت، جدال جدی و جالبی بین علیرضا بیرانوند و حسین پورحمیدی درگرفت.

دروازه بان های پرسپولیس و آلومینیوم اراک با 17 کلین شیت قبل از هفته سی ام، بیش از هر دروازه بانی در لیگ برتر نگه داشتند. این در حالی است که علیرضا بیرانوند در هفته گذشته توانست دروازه خود را بسته نگه دارد تا با 18 کلین شیت از پورحمیدی بگذرد که در روز پایانی 2 گل مقابل فولاد خوزستان به ثمر رساند.

در همین راستا با علیرضا بیرانوند گپ کوتاهی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

تبریک می گویم! ابتدا قهرمانی پرسپولیس و سپس 18 کلین شیت…
ممنون و انشالله قهرمانی شادی برای پرسپولیسی ها باشه. این تازه شروع ماجراست و دو قهرمانی دیگر هواداران عزیز!

دو فنجان یا یک فنجان حذفی؟
وقتی جام حذفی را ببریم، خود به خود سوپرجام را هم می بریم. امسال باید تمام جام های ممکن را کسب کنیم.

گفتی به قهرمانی آسیا هم فکر می کنی؟
خیلی دوست دارم علاوه بر قهرمانی در جام ملت های آسیا این افتخار را هم کسب کنم. این دو جام همیشه برای من یک رویا بوده است اما مطمئنم انشاالله با پرسپولیس و تیم ملی به آنها خواهم رسید.

کلین شیت خواستیم و جواب ندادید؟ آیا فکر می کردید 18 تور تمیز داشته باشید؟
من تمام 18 کلین شیت را مدیون هم تیمی هایم هستم که در کنار من بازی می کنند. جلوی من تیمی است که هر ده نفرشان کار حریف را برای نزدیک شدن به دروازه ما سخت می کنند. این یک دستاورد تیمی است، چیزی نیست که به تنهایی بتوانم به آن برسم.

اما به نام علیرضا بیرانوند ثبت شده است!
خوشحالم که توانستم 18 بار با کمک هم تیمی هایم دروازه پرسپولیس را بسته نگه دارم اما از این به بعد هدف بعدی من جام حذفی است. در نیمه نهایی جام حذفی باید تلاش کنیم تا با کمک هم تیمی هایم دروازه را بسته نگه داریم. فوتبال یک ورزش تیمی است و هر رکوردی که به دست می آید مرهون تلاش همه بچه ها و کارکنان است.

به کادر فنی گفتی و می‌خواهیم بپرسیم آیا در هر بازی به سمت یحیی گل محمدی می‌روی و او را با خوشحالی از زمین بلند می‌کنی و…
من با آقا خیلی راحتم او رهبر تیم ما است و خیلی خوب ما را هدایت می کند. دوست دارم خوشحالی ام را با مربی و معلمم تقسیم کنم. ما تیم صمیمی هستیم و همین جا به شما می گویم که بازیکنان پرسپولیس واقعا تیمشان را دوست دارند.

آیا بازیکنان تیم های دیگر او را دوست ندارند؟
کافی است به نیمکت مان در هنگام گل زدن یا دریافت گل، برد و باخت و تمام شرایط فصل به پایان رسیده توجه کنیم. ما یک تیم هستیم و برای یک هدف می جنگیم. این اتحاد و همدلی از هواداران و سکوها می آید و به ما سرایت می کند. انرژی خاصی در تمرینات و بازی های این فصل در تیم ما وجود داشته که قابل وصف نیست. همه بچه ها صمیمی و صمیمی هستند و دلیل اصلی موفقیت تیم همین انسجام است.

راستی در جریان تبادل با احمد گوهری هم دیدار گرمی داشتید؟
احمد را خیلی دوست دارم. او پسر با اخلاق و دروازه بان بسیار خوبی است. رقابت ما با دوستی ما همراه است و وقتی دیدم او قرار است وارد میدان شود خیلی خوشحال شدم. وقتی گفتم همه بچه ها پرسپولیس را دوست دارند، منظورم همین مسائل بود.

خوب! نتیجه بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل هواداران را چگونه پیش بینی می کنید؟
بگذار یک روز از قهرمانی ما بگذرد! انشالله انگیزه زیادی برای این دیدار و قهرمانی در جام حذفی داریم. ما مدیون هواداران پرشمار پرسپولیس هستیم و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت این عزیزان انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید