قول جذاب مهدی طارمی به هواداران پورتو

قول جذاب مهدی طارمی به هواداران پورتو

به گزارش دقایق هفته بیست و نهم رقابت های قهرمانی پرتغال، تیم پورتو موفق شد با دو گل پاسوس فریرا را شکست دهد و از بنفیکای صدرنشین که در هفته های اخیر ضعیف به نظر می رسید، یک امتیازی شود.

مهدی طارمی در دقیقه 66 از روی نقطه پنالتی تیمش را پیش انداخت و سپس تونی مارتینز گل دوم پورتو را به ثمر رساند. در دقیقه 77 طارمی جای خود را به دنی لودر داد و زمین را ترک کرد.

این بازیکن ایرانی پس از پایان بازی به اسپورت تی وی گفت: از ابتدای بازی تلاش خوبی انجام دادیم و از عملکرد خود بسیار راضی هستیم. من فکر می کنم کلید پیروزی ما در این بازی نگرش و نحوه اجرای استراتژی ما بود. ما بازی را کنترل کردیم، سعی کردیم توپ را کنترل کنیم و طبق برنامه خود بازی کنیم. فکر می کنم چند موقعیت داشتیم و فکر می کنم داور باید در نیمه اول دو پنالتی می داد. در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

وی درباره عملکردش در آن بازی نیز گفت: موقعیت‌ها را از دست دادم اما تیم نگرش درستی برای برد داشت و خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم. چیزی که می توانیم به هوادارانمان قول بدهیم این است که تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی تا پایان انجام می دهیم.

در ادامه این رقابت ها روز یکشنبه بنفیکای سرآمد در خانه به مصاف استوریل می رود که در جمع تیم های انتهای جدولی قرار دارند.

هفته گذشته، رهبر پرتغالی فوتبال پس از رضایت به شکست دو بازی مقابل اینتر، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

دیدگاهتان را بنویسید