قول جذاب ستاره استقلالی پس از تمدید به هواداران

قول جذاب ستاره استقلالی پس از تمدید به هواداران

باشگاه هال سیتی روز گذشته رسما از امضای قراردادی 1+4 ساله با الهیار صیادمنش مهاجم 21 ساله ایرانی خود خبر داد. هال سیتی در چمپیونشیپ حضور دارد و برنامه هایی برای صعود به لیگ برتر انگلیس دارد.

آلاجار که برای اولین بار فصل گذشته در نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به هال سیتی رفت، پس از دائمی شدن قراردادش گفت: “از حضور در اینجا بسیار خوشحالم.” شش ماه گذشته بسیار خوب بوده است. این تجربه خوب باعث شد دوباره اینجا بمانم. من خیلی خوشحالم.

این مهاجم جوان ایرانی افزود: خیلی خوب با تیم، لیگ و جو سازگار شدم. امیدوارم در این فصل کارهای بهتر و بیشتری انجام دهم.

صیادمنش با اشاره به حمایت هواداران هال سیتی گفت: روز اول را به یاد دارم که گفتم بی صبرانه منتظر بازی مقابل آنها در ورزشگاه MKM هستم. بی صبرانه منتظر شروع فصل جدید هستم. امیدوارم گل های زیادی بزنم.

وی در خصوص انتقال اوزان توفان دیگر بازیکن فنرباغچه به هال سیتی و سابقه حضور این بازیکن در ترکیه گفت: او بازیکن بسیار خوبی است که می تواند به تیم کمک کند. باید به کار تیمی فکر کنیم. این خوب خواهد بود. ما بازیکنان خوبی در این فصل داریم و باید منتظر بمانیم.

مهاجم ایرانی هال سیتی درباره گل هایش با این تیم گفت: می خواهم به تیم کمک کنم. اگر بازی کنم 100 درصد توانم را می دهم.

سید منش در پایان درباره حضورش به همراه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر گفت: سه بازی بسیار مهم مقابل آمریکا، انگلیس و ولز داریم. که می تواند فوق العاده باشد. فکر می کنم این بزرگترین تورنمنت فوتبال در جهان است و خوشحالم که در آن حضور دارم. بازی در جام جهانی می تواند یک رویا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید