باعث افتخار ورزشکاران قزوینی در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی شود


ساعت: 11:57
تاریخ انتشار: 06/02/1401
کد خبر: 1892120

عباس علایی مقدم گفت: استان قزوین در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی دارای 5 ورزشکار و 5 مربی نماینده بود که با افتخار به کشور بازگشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; در مراسم تجلیل از قهرمانان و مربیان مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید سلیمانی استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت و تبریک روز پزشک، عباس علایی مقدم گفت: استان قزوین در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی 5 نماینده دارد. ورزشکاران و 5 مربی بودند که با افتخار به کشور بازگشتند.

وی افزود: طی بررسی هایی که انجام دادیم، حضور ورزشکاران قزوینی در مسابقات آسیایی برابر با استان های درجه یک بود.

مدیر کل ورزش و جوانان قزوین حضور پنج مربی قزوینی در این مسابقات را نشان دهنده وجود صندلی های استانی در فدراسیون ها عنوان کرد و گفت: مربیان می توانند از جایگاه قهرمانان قزوین در استان حمایت کنند و از تجربیات خود در مسابقات خارج از کشور استفاده کنند. در قزوین

این مسئول با بیان اینکه هر 5 ورزشکار حاضر در این مسابقات مدال گرفتند، اظهار کرد: وی ادامه داد: اگرچه چشم انداز ما برای استان بازی های 2018 نسبت به بازی های 2010 و 2014 اعزام 8 بازیکن و کسب 4 مدال بود، اما موفق شدیم 19 بازیکن را به بازی های آسیایی و پاراآسیایی اعزام کنیم و 8 مدال کسب کنیم. که نشان از استعداد ورزشکاران و جوانان دارد این استان است.

علایی مقدم تاکید کرد: تلاش ما این بود که این رکورد را در بازی‌های 2022 حفظ کنیم تا در بازی‌های آسیایی که به دلیل ویروس کرونا به تعویق افتاده بود، به موفقیت برسیم.


72f19ee8 b36b 4334 82c0 a65c77c2165f خبر خاکستری

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی، مدیریت قهرمانان بسیار سخت است و امکان پوشش تمامی مسابقات فدراسیون ها وجود ندارد، بنابراین دستور جدی استاندار برای کمک به متسابقان نیاز است.

علایی مقدم با اشاره به قانون جذب قهرمان گفت: قهرمانان و نخبگان ورزشی در زمینه شغلی مشکلاتی دارند که امیدوارم با دستور استاندار این مشکل برطرف شود.

این مسئول گفت: ورزشکاران قزوینی با حداقل حمایت حداکثری کار کرده اند و جا دارد از زحمات روسای هیئت ها و مربیان تشکر کنم.

وی در خاتمه گفت: ورزش استان امروز مفتخر است که جایگاه های مختلفی در فدراسیون ها دارد و اولین استانی است که مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را در کشور برگزار می کند.

لازم به ذکر است در این دیدار آرین رحمانی دارنده مدال طلای والیبال تاکستانی، علی اصغر عزیزاباری و لیلا برجعلی دارنده مدال های نقره و برنز در رشته کاراته، علیرضا نبی پور دارنده مدال برنز در رشته ژیمناستیک و مهران هشد دارنده مدال برنز در رشته تکواندو حضور داشتند. اعطا شد.

از مربیان قزوینی، افسانا حسن نایبی، مهسیما بابایی، دلارام زکرانی، اسماعیل و جبرئیل عبادی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید