باند ۳ نفره زورگیری در نارمک و سیدخندان منهدم شد



رئیس چهارم پلیس پیشگیری تهران گفت: سه زورگیر در منطقه سیدخندان حین زورگیری دستگیر شدند.

باند زورگیری 3 نفره در نارمک و سیدخندان منهدم شد

به گزارش خبرگزاری موج


، سرهنگ امیرهوشنگ امیری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی افزایش سرقت های به زور و تهدید با سلاح سرد در منطقه سیدخندان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار تیم عملیاتی ۱۲۰ نفره پلیس آگاهی سیدخندان قرار گرفت. ایستگاه.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و جست و جوی پلیسی و افزایش گشت های هدفمند، ساعات حرکت سارق را شناسایی کردند، افزود: سرانجام روز گذشته ماموران در حال گشت زنی در محله سید هندان بودند که مشاهده کردند سه نفر از سارقان در حال سرقت از یکی از شهروندان بودند. در حال تماشای. این افراد با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت از این شهروند کرده و به سرعت از محل متواری شدند که در این رابطه پلیس وارد عمل شد که در عملیاتی ویژه این افراد را بازداشت و به مقر پلیس منتقل کردند.

فرمانده پاسبان چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه ماموران در تحقیقات اولیه دو قبضه سلاح سرد و مقداری پول سرقتی از متهم کشف و ضبط کردند، گفت: هر سه متهم به طور جداگانه مورد بازجویی قرار گرفتند که در این بازجویی به جرم خود مبنی بر زورگیری از شهروندان در محله های نارمک و سید هندان اعتراف کردند. پذیرفته. این افراد اعتراف کردند که حداقل 10 نفر را به این شکل سیاه نمایی کرده اند.

امیری با اشاره به سوابق متهم در موضوع سرقت و حبس، خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی اموال مفقود شده توسط ماموران ادامه دارد. برای این افراد پرونده تشکیل و به همراه پرونده برای رسیدگی بیشتر به این جنایت به دادسرا ارسال شد.



آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.