بانوان تکواندو با حجاب خود در آسیا تاریخ ساز شدند/ ورزشکاران ایرانی پرچمدار ارزش های اخلاقی در جهان هستند


ساعت: 21:28
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879379

رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل با بیان اینکه بانوان تکواندو کشورمان در آسیا تاریخ ساز شده اند، به ارزش حجاب و عفاف ورزشکاران ایرانی در رشته های مختلف اشاره کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی با حجاب خود معیار هستند. – حاملان اخلاق، ارزش ها در جهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تورج هوشروزی رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل با سبلان ما وی با تبریک به دختران تیم ملی، کادر فنی و همه تلاشگران عرصه تکواندو به ویژه هادی ساعی رئیس فدراسیون گفت: برای اولین بار بانوان کشورمان اول شدند. سکوی با حجاب اسلامی در مهد تکواندوی جهان».

وی با بیان اینکه ایستادن ورزشکاران کشورمان در رشته های مختلف ورزشی از جمله المپیک، پارالمپیک و میادین جهانی و بین المللی بر سکوهای قهرمانی نشان داد که حجاب و عفاف تنها محدودیت برای بانوان نیست، گفت: حضور بانوان محجبه در ورزش نه تنها عادلانه است، بلکه عادلانه است، زیرا زنان محجبه با وجود همه فشارها و تبلیغات منفی دشمنان، با حضور خود در عرصه های جهانی و بین المللی و خنثی کردن توطئه های دشمنان، به مقام قهرمانی و منفی نیز دست یافتند. نقشه های تبلیغاتی دشمنان اسلام را خنثی می کنند زیرا بانوی محجبه ایستاده بر سکوی قهرمانی خود نشان دهنده نشاط یک ورزشکار محجبه در جهان است.

رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل به لزوم توسعه فرهنگ عفاف و حجاب در بین بانوان ورزشکار اشاره کرد و گفت: رعایت موازین اسلامی ستون فقرات انقلاب اسلامی ایران است و قطعا بانوان ورزشکار نیاز به ورزش دارند و دارند. و شایسته است که مسئولین ضمن ارج نهادن به زحمات بانوان در جهت تاثیرگذاری مثبت در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه، کرسی های مختص بانوان را اختصاص دهند.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بانوان ورزشکار نماد خوبی برای گسترش پوشش اسلامی هستند و این موضوع در ترویج مبانی اسلامی و تضعیف توطئه های دشمنان نقش اساسی دارد.


حجاب شناسنامه ورزشکار ایرانی است

قاسمی نایب رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما گفت: حجاب و پوشش نه تنها مانعی برای رقابت نیست، بلکه ورزشکار می تواند به راحتی روی مسابقات تمرکز کند و توانایی ها و توانایی های خود را بر روی سکوهای قهرمانی به رخ بکشد. رسیدن.

وی با بیان اینکه امروز در بحبوحه هجمه دشمنان، تکواندوی بانوان کشور با صدرنشینی در بزرگترین رویداد سوئینگ تکواندو آسیایی جهان نشان داد که حجاب و عفاف مایه افتخار ورزشکاران ایرانی است، گفت: یکی از ارزش های اخلاقی در مسابقات جهانی و بین المللی و این ادامه حرکت قهرمانانی چون تهتی است.

نایب رئیس هیئت تکواندو استان اردبیل در پایان سخنان خود حجاب را شناسنامه ورزشکار ایرانی دانست و گفت: حفظ اخلاق و منش قهرمان رسالت ورزشکار ایرانی در عرصه جهانی و بین المللی».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید