بانک تجارت 200 میلیون وام فوری مستمری بگیران

گرفتن وام اضطراری یکی از راه هایی است که از قدیم الایام برای کمک به هزینه های زندگی در هر منطقه ای مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه شرایط اخذ وام اضطراری در هر بخش متفاوت است. از این وام ها می توان برای وام های فوری مسکن، ازدواج، درمان و … استفاده کرد. متقاضیان هر یک از این وام ها می توانند با ارائه مدارک مشخص به بانک ها و مراکز معرفی شده مراجعه و وام آنی خود را دریافت کنند. مجلس طرح وام ازدواج فوری را تصویب کرد.

بانک تجارت 200 میلیون وام فوری مستمری بگیران

نماتولا ترکی; مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری امروز در نشست خبری خود اظهار کرد: یکی از برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری برای بازنشستگان، بازپرداخت وام های ضروری به بازنشستگان است که این رقم به 30 میلیون تومان رسیده است.

وی در خصوص پرداخت وام ضروری به مستمری بگیران در کشور تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده هر ماه قرعه کشی از بازنشستگان متقاضی انجام می شود و معمولا بین 30 تا 35 هزار مستمری بگیر از وام ضروری 30 میلیون تومانی استفاده می کنند. هر ماه انجام دادم

ترکی گفت: تا پایان امسال طبق برنامه ریزی ها 460 هزار مستمری بگیر از وام 30 میلیون تومانی بهره مند می شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به اینکه کارمزد وام مذکور 4 درصد است افزود: امسال و در ماه های گذشته این وام به بازنشستگان پرداخت شد.

ترکی در خصوص پرداخت وام سفر به مستمری بگیران کشور گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده امروز تمامی مستمری بگیران از مراکز اجتماعی متصل به این صندوق در سراسر کشور بهره مند شده و هزینه آن را به صورت اقساط و کسر از حقوق پرداخت خواهند کرد.

وی توضیح داد: در صورتی که مستمری بگیر 20 درصد هزینه سفر را نقداً پرداخت کند، مابقی (80 درصد) به صورت اقساطی از حقوق مستمری بگیر کسر می شود.

رئیس کل صندوق بازنشستگی کشوری به افزایش تسهیلات ازدواج فرزندان مستمری بگیران اشاره کرد و گفت: این تسهیلات نسبت به سال گذشته افزایش یافته است هرچند این هزینه اندک است اما تلاش می شود بخشی از هزینه های مربوط به ازدواج حذف شود. .

وی به صدور کارت اعتباری برای مستمری بگیران برای خرید لوازم خانگی اشاره کرد و افزود: در این راستا مستمری بگیران می توانند از تسهیلات این کارت اعتباری برای خرید لوازم خانگی نیز بهره مند شوند.

ترکی ادامه داد: توجه به ورزش بازنشستگان از دیگر سیاست های صندوق بازنشستگی کشوری است که در این راستا 13 رشته ورزشی برای بازنشستگان در نظر گرفته شده است که بازنشستگان می توانند از این فرصت استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید