شروع پرداخت فوری وام 200 میلیون تومانی در بانک ملی + مدارک لازم

شروع پرداخت فوری وام 200 میلیون تومانی در بانک ملی + مدارک لازم

وام های اضطراری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام های فوری در برخی بانک ها پرداخت می شود. وام فوری طبق اعتبار بانکی به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

افرادی که برای خرید کالاهای اساسی بی پول هستند و از مشتریان بانک ملت هستند می توانند از وام 200 میلیونی برای خرید کالا از این مجموعه استفاده کنند. متقاضیان باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده وام داشته باشند. البته با این گزینه فقط می توان از برندهای طرف قرارداد با بانک ملت خرید کرد. نرخ سود این وام بسته به مدت بازپرداخت حداقل 7 درصد و حداکثر 18 درصد است. حداقل مدت اقساط 12 ماه و حداکثر 60 ماه می باشد. افرادی که خواهان این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. همچنین این وام به افرادی که قبلا از فرصت خرید کالا استفاده نکرده اند واریز می شود.

با احتساب حجم وام، مدت بازپرداخت 24 ماهه و نرخ سود 7 درصد، مبلغ هر قسط به 30 میلیون و 902 هزار و 391 تومان می رسد. کل سود وام 16 میلیون و 316 هزار و 739 تومان و مبلغ کل ابزار و سود آن 218 میلیون و 396 هزار و 739 تومان است.

بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، تمامی بانک ها می توانند برای پرداخت تسهیلات خرد و تامین نیازهای اولیه خانوارها (خرید کالاهای اساسی، خرید خودرو و …) کارت اعتباری صادر کنند.

سقف کارت اعتباری برای عموم مردم 2 میلیارد ریال است. بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، بانک ملی پرداخت وام به صورت کارت اعتباری تا سقف 200 میلیون تومان به عموم افراد واجد شرایط را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

مهمترین شرط اخذ این وام داشتن سابقه اشتغال معتبر می باشد. این سند استخدامی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران یا پروانه کسب برای بنگاه ها، کارت هوشمند برای رانندگان و … باشد.

سطح اعتبار کارت اعتباری:

در حال حاضر امکان اعطای وام کارت اعتباری به افراد و گروه ها از یک میلیون تومان تا 200 میلیون تومان در تمامی شعب بانک ملی ایران وجود دارد.

توجه: سقف وام کارت اعتباری 200 میلیون تومان است و در صورتی که فردی نتواند اقساط خود را پرداخت کند یا نیاز به وام کمتری داشته باشد، می تواند مبالغ کمتری مانند 100 میلیون یا 50 میلیون تومان دریافت کند.

مزایا و ویژگی های کارت های اعتباری بانک ملی ایران:

افزایش قدرت خرید

مدیریت هزینه و آزادی پرداخت

راه حل مدرن و آسان به جای تجهیزات میکرو

پس از پرداخت هر قسط، اعتبار کارت را دوباره بارگیری کنید

انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط به انتخاب دارنده کارت

شرایط عمومی اخذ کارت اعتباری بانک ملی:

1- 18 سال سن

۲- داشتن یکی از انواع حساب های سپرده سرمایه گذاری جاری، پس انداز یا کوتاه مدت در شعب بانک ملی ایران.

3- نداشتن سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری به شبکه بانکی کشور

4- ارائه ضمانت نامه یا اسناد مورد قبول بانک

نرخ بهره وام کارت اعتباری ملی:

نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود قراردادهای سوآپ) در حال حاضر 18 درصد در سال است.

هزینه اشتراک سالانه کارت اعتباری:

یک درصد از اعتبار تخصیص یافته در کارت های اعتباری به عنوان حق اشتراک یک ساله خدمات کارت اعتباری دریافت می شود به عنوان مثال کارت اعتباری 200 میلیون تومانی 2 میلیون تومان شارژ می شود.

مدارک لازم جهت اخذ وام 200 میلیون تومانی:

وثیقه و ضامن برای اخذ این وام بر اساس رتبه اعتباری متقاضی و بنا به تصمیم کمیته اعتبار شعبه معمولاً با تلفیق اقساط و حساب جاری 3 یا 2 ضامن اخذ می شود.

سایر شرایط اخذ اعتبار با کارت اعتباری:

وام گیرنده و ضامن نباید چک های برگشتی و بدهی های معوق و مشکوک الوصول داشته باشند.

شرایط دریافت وام فوری

اگر مشتری قبلاً از سایر بانک ها کارت اعتباری دریافت کرده باشد، می تواند تا سقف 200 میلیون تومان مابه التفاوت را از شعب بانک ملی دریافت کند، اما اگر قبلاً از شعب بانک ملی اعتبار کارت اعتباری دریافت کرده است، پس از تسویه وام جاری، استفاده کنید. کارت اعتباری جدید 200/000/000 تومان

این بانک در قالب تفاهم نامه همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی، طرح اشتغال پایدار را تبیین کرد و از شرکت های دانش بنیان حمایت کرد. بر اساس طرح مذکور، شرکت های دانش بنیان که زمینه اشتغال هر فرد جویای کار را فراهم کنند، 30 میلیون تومان وام دریافت خواهند کرد. به عنوان مثال اگر شرکتی 15 نفر پرسنل داشته باشد، مبلغ تسهیلات آن به 450 میلیون تومان می رسد. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 36 ماه است. همچنین بر اساس این طرح امکان پرداخت سود به افراد حقیقی کارآفرین نیز وجود خواهد داشت.

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک صادرات باید از وام 50 میلیون تومانی برای خرید کالا در فروشگاه های اسنوا استفاده کنند. این وام به افرادی پرداخت می شود که دارای ضامن رسمی هستند و هیچ گونه بدهی معوق یا چک برگشتی به نام آنها در سیستم بانکی ثبت نشده باشد. نرخ سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با احتساب مبلغ تسهیلات، میزان سود و زمان بازپرداخت، هر قسط یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و رقم کل ابزار و سود 64 میلیون و 981 هزار تومان خواهد بود.

بانک صادرات ایران در 24 شهریور 1331 رسماً شروع به کار کرد. فراهم کردن شرایط بانکی بهتر برای مردم، ایجاد شبکه گسترده بانکی در سراسر کشور، جذب سرمایه های داخلی و پس اندازهای اندک و ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در کلیه فعالیت های اقتصادی به عنوان بانک صادراتی اعلام شد. اهداف اصلی این بانک

در حال حاضر این بانک با استفاده از روش های نوین بانکی و استفاده از منابع داخلی، انواع تسهیلات و خدمات را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد.

اکنون کارگزاران این بانک سعی می کنند وام هایی مانند ازدواج و تولد مشتری را با کمترین اتلاف وقت و هزینه پرداخت کنند. در همین راستا این مجموعه در 3 ماهه نخست امسال بیش از 26 هزار فقره وام ازدواج و تهیه جهیزیه به داوطلبان خود پرداخت کرده است.

افرادی که قصد دریافت وام 300 میلیون تومانی دارند باید در یکی از شعب بانک ملت حساب جاری داشته باشند و یا افتتاح کنند. این فرصت برای افراد حرفه ای است و 18 درصد سود پرداخت می کند. برای دریافت این وام نیاز به داشتن سند مالکیت دارید. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید پروانه کسب یا پروانه کسب معتبر به بانک ارائه دهند. لازم به ذکر است سپرده های وام گیرندگان تا زمان تسویه اقساط مسدود نخواهد شد و امکان استفاده از سپرده خود را دارند. حداکثر مدت بازپرداخت اقساط اعتبار برای متخصصان 60 ماه اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید