بمب خبری; 200 میلیون وام فوری بدون ضامن شرایط وام

بمب خبری;  200 میلیون وام فوری بدون ضامن  شرایط وام

روز جدید متقاضیانی که می خواهند وام فوری از بانک دریافت کنند اغلب با وضعیت عجیبی مواجه می شوند. اگرچه وام گیرنده نیاز مبرمی به تسهیلات بانکی دارد اما شرایطی که بانک ها برای مشتریان در نظر گرفته اند سخت است.

بانک ها شرایط عجیبی برای بازپرداخت فوری وام دارند. یکی می گوید فقط به صورت خرید کالا از برند و فروشگاه خاصی وام فوری می دهد و بانک دیگر معادل مبلغ وام را در حساب وام گیرنده بلوکه می کند.

در ادامه به برخی از وام های فوری پرداخت شده در شبکه بانکی اشاره می کنیم.

بانک آینده در طرح تجاری خود تنها تا سقف 20 میلیون تن وام فوری به متقاضیان می دهد. در این راستا متقاضی باید علاوه بر بلوکه شدن 10 درصد از مبلغ تسهیلات، ضمانت های دیگری برای دریافت تسهیلات و اطمینان از بازپرداخت اقساط از جمله معرفی ضامن رسمی (کسر حقوق)، بازرگانی به بانک ارائه کند. مجوز و ثبت سفارش

طرح کارگشا 18 درصد وام را به متقاضیان لوازم خانگی پرداخت می کند. پرداخت این مزایا تا 36 ماه می باشد. اقساط ماهانه این وام تقریباً 723 هزار تن تعیین شده است.

وام فوری 50 میلیونی

بانک کارگران نیز به متقاضیان وام فوری می دهد. این بانک به متقاضیان وام فوری با سود 15 درصد تا 50 میلیون تن به شرط ضامن رسمی اعطا می کند.

بازپرداخت وام 36 ماهه با سود 15 درصد است. همچنین اقساط ماهانه وام فوری بانک رفاه یک میلیون و 733 هزار تن است.

متقاضی این طرح فقط می تواند از فروشگاه اسنوا خرید کند و نباید به بانک بدهکار و چک برگشتی داشته باشد.

طرح وام 30 میلیونی

بانک حکمت ایرانیان در این طرح به متقاضیان دریافت وام فوری با سود 14 درصد تسهیلات می دهد. سقف این وام 30 میلیون تن است و نیاز به ضامن رسمی دارد. همچنین حداکثر مدت بازپرداخت این وام 30 ماه می باشد.

متقاضیان این وام باید در این بانک حساب اعتباری داشته باشند.

اقساط ماهانه یک میلیون و 190 هزار تن تعیین شده است.

ضمناً وام گیرنده موظف است فقط از فروشگاه های اسنوا خرید کند.

نکته قابل توجه در طرح های وام فوری بانک ها، شرایط سخت استفاده از این تسهیلات است. بانک آینده و بانک حکمت ایرانیان در صورتی که متقاضی دلیل دیگری برای دریافت وام فوری داشته باشد، شرط استفاده از این وام را برای خرید لوازم خانگی از فروشگاه های اسنوا تعیین کرده اند.

200 میلیون وام بدون ضامن

برخی بانک های دیگر نیز تا سقف 200 میلیون تن وام فوری می دهند. برخی به صورت کارت اعتباری و برخی دیگر به صورت نقدی. اما حالت عجیبی هم دارند. وام گیرنده باید مبلغی را در بانک سپرده گذاری کند و 800 درصد آن را از بانک وام بگیرد.

اما نکته مهم این است که در تمام مدت بازپرداخت وام، پول وام گیرنده باید در بانک مسدود شده باشد. یعنی آدم باید 5 سال 100 میلیون تو بانک بلوکه کنه تا وام 80 میلیونی فوری بگیره!

بانک ها نه تنها شرایط سختی را برای پرداخت تسهیلات به مشتریان ارائه می دهند، بلکه شرایطی را برای استفاده از تسهیلات تعیین می کنند که مشتری را کاملا مقید می کند.

دیدگاهتان را بنویسید