شرایط دریافت وام بدون ضامن 200 میلیون تن از بانک مهر ایران

شرایط دریافت وام بدون ضامن 200 میلیون تن از بانک مهر ایران

بانک مرکزی در تازه ترین بخشنامه خود از برنامه پرداخت وام 200 میلیون تنی به بانک های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت خبر داد. در همین راستا بانک مهر ایران در حال تشریح شرایط پرداخت این وام است و در حال حاضر در حال ارائه این تسهیلات به واجدین شرایط است.

بانک مهر ایران بر اساس بخشنامه بانک مرکزی تا سقف 200 میلیون تن وام نقدی به مشتریان واجد شرایط خود اعطا می کند. کسانی که خواهان این تسهیلات هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. ضمناً باید حداقل سه ماه از سپرده گذاری متقاضیان نزد بانک گذشته باشد تا بتوانند برای این نوع وام اقدام کنند. افرادی که دارای ضامن رسمی هستند می توانند این تسهیلات را دریافت کنند.

حداکثر مبلغ این وام 200 میلیون تومان و تنها 4 درصد کارمزد دارد. بانک سپرده های مشتریان را برای پرداخت این تسهیلات مسدود نمی کند و وام گیرندگان تا پایان تسویه اقساط فرصت دارند از حساب قرض الحسنه خود استفاده کنند. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه می باشد.

سایر شرایط وام نقدی 200 میلیون تومانی

بر اساس اطلاعات موجود، هزینه های اضافی اخذ این تسهیلات مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی است که باید توسط وام گیرنده پرداخت شود. طبق قوانین معمول برای وام دهی، مشتریان نامزد نباید بدهی معوقه یا چک برگشتی به سیستم بانکی داشته باشند. لازم به ذکر است که تامین این وام به بودجه شعبه نیز بستگی دارد.

با توجه به حداکثر میزان تسهیلات، کارمزد و سقف دوره بازپرداخت، مبلغ اقساط برای وام گیرندگان 3 میلیون و 333 هزار و 333 تن است.

دیدگاهتان را بنویسید