جزئیات بازپرداخت وام بدون ضامن / تسهیلات تا سقف 50 میلیون فقط با کسر از حقوق وام گیرنده

ساعت: 12:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802727

معاون وزیر اقتصاد جزئیات وام بدون ضامن را تشریح کرد و گفت: فاز اول شامل کارمندان و بازنشستگان و بازنشستگان دستگاه های اجرایی، شرکت های دولتی، سازمان های مردم نهاد و شرکت های بزرگ خصوصی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید عباس حسینی معاون امور بانکی و بیمه ای و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد و دارایی درباره جزئیات پرداخت وام خرد بدون ضامن گفت: اعضای جامعه روز چهارشنبه با مدیران بانک های زیرمجموعه وزارت اقتصاد دیدار و گفتگو کردند. محورها در دیدار با رئیس جمهور.

معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد: در مرحله اول شرایط اخذ وام های خرد کارکنان، مستمری بگیران، مستمری بگیران دستگاه های اجرایی اعم از وزارتخانه ها، سازمان ها، شرکت های دولتی و موسسات عمومی غیردولتی و شرکت های بزرگ بخش خصوصی که از محل مربوطه حقوق بازپرداخت می کنند، تعیین می شود. شعب بانک ها در صورتی که دارای رتبه های اعتباری A، B و C می توانند بدون ضامن تسهیلات دریافت کنند.

حسینی افزود: بخشنامه و مصوبات اجرای این موضوع در حال اجرا و ابلاغ است. مصوباتی از هیئت مدیره دریافت شد که براساس این تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان بدون ضامن و با کسر نامه از حقوق (وام گیرنده) و از 50 تا 100 میلیون تومان بدون ضامن و با کسر حقوق (وام گیرنده) ) با چک یا سفته حسب مورد (ممکن است پرداخت شود) به بانک تسلیم شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید