بانک رفاه متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور است

بانک رفاه متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل لالقانی در بازدید از برخی غرفه های حاضر در این نمایشگاه با مدیران و کارکنان این غرفه ها آمادگی بانک رفاه برای حمایت از شرکت ها، واحدهای تولیدی و استارت آپ های فعال در حوزه سلامت را مطرح کرد. در کشور.اطلاع رسانی کنید.

بر اساس این گزارش، دکتر لالقانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه “بانک رفاه خود را موظف و متعهد به حمایت از حوزه سلامت کشور می داند”، خاطرنشان کرد: این بانک آمادگی دارد تا در ادامه برنامه ها اقدامات لازم را انجام دهد. پیش از این حمایت خود را از این بخش، گسترش داده و با همکاری مشترک با فعالان این بخش در جهت تحقق اهداف شعار سال «کنترل تورم، رشد تولید» گام بردارد.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران ارزیابی خود را از بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی سلامت ایران بیان کرد و گفت: خوشبختانه کیفیت و کمیت این نمایشگاه نسبت به گذشته ارتقا یافته و شاهد حضور شرکت های توانمند در حوزه پزشکی، دندانپزشکی هستیم. ، تجهیزات دارویی و آزمایشگاهی.

2(4) خبر خاکستری

وی حضور شرکت های دانش بنیان در این نمایشگاه را برجسته کرد و گفت: در بازدیدی که از غرفه های برخی از این شرکت ها داشتیم، اقدامات آنها در زمینه صنعتی سازی دانش و محصولات کاملا مشهود و قابل تقدیر است. ابزار، تجهیزات و محصولات دارویی تولید شده توسط این شرکت ها در سطح بین المللی کاملاً قابل رقابت بوده و می تواند جایگزین محصولات خارجی شود.

دکتر لالقانی افزود: بسیاری از محصولات تولیدی این شرکت ها قابلیت صادرات و کسب درآمد ارزی برای کشور را دارد. بدون شک تقویت این شرکت ها و حمایت از آنها اهداف شعار سال در حوزه بهداشت و درمان را محقق خواهد کرد.

3(3) خبر خاکستری

وی در پایان با اشاره به حمایت بانک برای رفاه کارگران از واحدهای تولیدی و استارت‌آپ‌های حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: این مزایا در سال‌های اخیر گسترش چشمگیری داشته است و مایه خرسندی است که شاهد حضور شرکت هایی که با حمایت بانک رفاه کارگران در این نمایشگاه ایجاد شده اند.یا توسعه یافته اند.

دیدگاهتان را بنویسید