باور عجیب مالک باشگاه انگلیسی به یک ستاره استقلالی

باور عجیب مالک باشگاه انگلیسی به یک ستاره استقلالی

تان کسلر، معاون رئیس هال سیتی در مصاحبه ای مفصل شرایط و برنامه های فصل گذشته برای فصل آینده را تشریح کرد. بخشی از گفتگوی کسلر به علایار صیادمنش، مهاجم ایرانی هال اختصاص داشت که به صورت قرضی از فنرباغچه راهی انگلیس شد. به گزارش تن کسلر، هیچ بند خرید اجباری در قرارداد این مهاجم ایرانی وجود ندارد.

نایب رئیس هال سیتی در ابتدا گفت که شکارچی او کاملاً انتخاب «آجون» (صاحب هال سیتی) بوده است. او به شکارچی خود بسیار اعتقاد داشت.

وی ادامه داد: صیادمنش بازیکنی است که در لیگ های مختلف بازی کرده و از چنین پیشینه هایی برخاسته است. هرکسی که گل بزند یا در نتیجه بازی شرکت کند می تواند در جایی زنده بماند که فوتبال رقابتی وجود دارد.

او گفت: «نیم فصل آخر یک دوره انتقال برای ماهیگیرش بود. “او می خواست به محض ورود به تیم کمک کند و در نتیجه مصدومیت جزئی پیدا کرد و به همین دلیل مدتی نتوانستیم از او استفاده کنیم اما او فصل را تمام کرد و ما را امیدوار کرد.”

تان کسلر گفت: «شکارچی نبردی باورنکردنی انجام داد. او بسیار قوی و چابک است. یکی از مهم ترین ویژگی های این لیگ (قهرمانی انگلیس) رقابتی بودن آن است. بازیکنان باید فیزیک خود را خیلی خوب حفظ کنند و علایار در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است. او سال آینده با ما خواهد بود. تنها انتظار ما از علایار این است که او صعود کند و ما را به پلی آف برساند.

آیا گزینه ای برای خرید اجباری از فنرباغچه در قرارداد شکارچی با هال سیتی وجود دارد؟» معاون رئیس هال گفت: «هیچ گزینه اجباری وجود نداشت. ما روابط بسیار خوبی با فنرباغچه در این زمینه داریم. هم آقای علی کخ (رئیس باشگاه فنرباغچه) و هم تیمش روابط بسیار خوبی با آقای ادیون دارند. برخورد آنها با ما بسیار مثبت و حمایت کننده است.

تان کسلر گفت: بنابراین ما یک گزینه عادی برای خرید آلیار داشتیم و چون بازیکن می خواست پیشرفت خود را با ما ادامه دهد، علی کخ راه را برای بازیکن باز کرد. تا زمانی که بازیکن با ما پیشرفت کند، هم فنرباغچه برنده خواهیم شد و هم ما.

دیدگاهتان را بنویسید