استقلال یک ستاره استقلالی از سرمربیگری تیم انگلیسی

استقلال یک ستاره استقلالی از سرمربیگری تیم انگلیسی

الهیار صیادمنش که در دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی هالوسیتی به میدان رفت (این اولین بازی خانگی در بازی اصلی ببرها بود)، شب گذشته (جمعه) موفق شد با نتیجه 2 بر 1 مقابل کاردیف به برتری برسد. هفته دوم مسابقات قهرمانی انگلیس اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رساند. مهاجم ایرانی پس از یک دوره موفقیت آمیز در زوریا لوهانسک اوکراین در پنجره زمستانی اخیر با قراردادی قرضی شش ماهه به هالوسیتی پیوست.

شوتا آرولادزه، رئیس هولوکاست در واکنش به گل این مهاجم 20 ساله که همچنین بهترین بازیکن زمین پس از این مسابقه لقب گرفت، گفت: “وقتی بازیکنی اولین گل خود را به ثمر می رساند، همیشه عالی است.” او به ما پیوست، اولین بازی خود را در خانه (در ترکیب اصلی) انجام داد و برای خودش، خانواده، دوستانش و ما گل زد.

وی افزود: شکارچی او هنوز باید خود را با فرهنگ و سبک بازی متفاوت وفق دهد، اما به نظر من او بسیار قوی به نظر می رسد. به نظر می رسد علایار دو سه فصل در اینجا بازی کرده است که برای بازیکنان اطراف او بسیار خوب است.

سرمربی گرجستانی تیم فوتبال هولوکاست گفت: الهیار پسر قوی ای است. زمان او خوب است و می تواند بازی را تحمل کند و خواندن خوبی دارد. او در صحنه گلزنی خود خوب بازی کرد و سریع و هوشیار بود. گلی که او زد شاید آسان به نظر برسد اما در این شرایط قرار گرفتن بین مدافع میانی و دروازه بان حریف کار آسانی نیست. ضربه زدن به توپ با یک ضربه البته آسان به نظر می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید