فرهاد مجیدی; کاندیدای اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران!

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921870

به ادعای رسانه های اماراتی فرهاد مجیدی شانس زیادی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ جلسه مهم دیروز هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حالی به پایان رسید که هیچ یک از اعضای فدراسیون فوتبال حاضر به پاسخگویی درباره صورتجلسه جلسه و تصمیمات اتخاذ شده پس از آن جلسه نشدند و فدراسیون فوتبال تنها به انتشار فیلمی بسنده کرد. سخنگوي هيئت مديره.

گفته می شود برای تصمیم گیری روی نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال نیاز به بررسی ها و جلسات بیشتری دارد، اما گزینه های احتمالی مطرح نشده است، بنابراین همچنان گمانه زنی ها درباره احتمال ماندن کارلوس کی روش با اعتماد به گزینه جدید خارجی وجود دارد. یا تکیه بر بازیکنان. در داخل تیم ملی را بچرخانید.

رسانه های اماراتی از فرهاد مجیدی سرمربی فعلی فوتبال الاتحاد کلبا دبی خبر دادند در شرایطی که کارلوس کی روش اکنون در قطر به سر می برد و صحبت های زیادی در مورد توافق او با فدراسیون این کشور برای هدایت آنابیس به گوش می رسد. او به عنوان کاندیدای اصلی مربیگری بزرگسالان تیم ملی فوتبال ایران را می شناخت.

روزنامه الخلیج نوشت: فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا قوی ترین کاندیدای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران شد فدراسیون فوتبال ایران پس از خداحافظی از جام جهانی 2022 به مجیدی دستور داد سرمربی تیم ملی ایران شود. در قطر مجیدی پس از هدایت استقلال به قهرمانی لیگ ایران و دریافت آماری خاص، نام خود را محکم در دنیای مربیگری تثبیت کرد. سپس در اولین حضورش در لیگ امارات شروع بسیار خوبی با اتحاد کلبا در لیگ امارات داشت که البته تیمش در آخرین دیدارها سقوط کرد و 3 باخت متوالی را متحمل شد.

این گزارش در حالی منتشر شد که از امیر گالنووی و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه های اصلی نیمکت نشینی جنوب کشور نام برده می شد. البته این نکته را هم باید در نظر داشت که اتفاقات اخیر در اردوی استقلال این شبهه را ایجاد کرده که مجیدی هر لحظه ممکن است به استقلال بازگردد و جانشین ریکاردو ساپینتو شود.

انفعال اعضای هیئت مدیره اتحادیه فوتبال انگلیس در کنار تعلل این اعضا برای تصمیم گیری صحیح و یکپارچه در فاصله کمتر از 2.5 ماه تا اولین فیفادی پس از جام جهانی 2022، مهمترین عاملی است که در افزایش شایعات و شایعات موثر بوده است. تنش

دیدگاهتان را بنویسید