اقدام عجیب اوکراینی ها علیه مالک چلسی

اقدام عجیب اوکراینی ها علیه مالک چلسی

اوکراینی ها در تلاش هستند تا قایق تفریحی لوکس رومن آبراموویچ در ترکیه را در جریان اعتراضات ضد جنگ متوقف کنند. این گروه در قایق حامل پرچم های زرد و آبی کشورش که روی آن نوشته شده بود «جنگ نیست» دیده شد.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. مالک 10 میلیارد چلسی به دلیل سرکوب روس‌های ثروتمندی که دارایی‌های بزرگی در بریتانیا دارند، توسط دولت بریتانیا تحریم شده است.

تلویزیون Nexta گزارش داد که معترضان تیمی از قایقرانان جوان از شهر دریای سیاه اودسا بودند. عملیات آنها زمانی پایان یافت که پلیس محلی وارد شد و قایق بادبانی آبراموویچ توانست در بندری در ترکیه پهلو بگیرد. این قایق در 13 مارس، یک هفته پس از خروج از استراحتگاه تیوات مونته نگرو وارد شد. دو قایق تفریحی متعلق به میلیاردر روسی برای فرار از تحریم های اتحادیه اروپا حرکت کردند.

آبراموویچ در میان چندین روس ثروتمند بود که هفته گذشته به لیست سیاه بروکسل اضافه شد. از آن زمان، دولت ها در روزهای اخیر قایق های تفریحی و سایر دارایی های لوکس را مصادره کرده اند.

سولاریس در سفر خود به ترکیه به کشورهای اروپایی سفر کرد. آخرین سفر او در 8 مارس آغاز شد و قبل از آن یک کارخانه کشتی سازی در بارسلون را تعمیر کرد. این هیولای دریایی دارای هشت عرشه و همچنین یک سکوی فرود هلیکوپتر است و تابستان گذشته در تور ریویرا فرانسه مشاهده شد. این قایق بادبانی در کارخانه کشتی سازی Lloyd Verft در برمرهاون آلمان ساخته شده است و سوله ای که در آن ساخته شده بزرگتر از کاخ باکینگهام است. سولاریس دارای 48 کابین با حداکثر 36 مسافر و 60 خدمه، دارای دو موتور پیشرفته و قدرتمندترین قایق بادبانی جهان است. این قایق یکی از گروه قایق های تفریحی آبراموویچ است.

به گزارش مارین ترافیک، دومین قایق بادبانی آبراموویچ، اکلیپس، در حال حاضر در جنوب جزیره رودس یونان در حال حرکت است و به نظر می رسد در راه ترکیه باشد. Eclipse سیستم دفاع موشکی شگفت انگیز خود را دارد. اگر مورد حمله قرار گیرد. همچنین دارای یک سینما، اتاق کنفرانس، اتاق بازی کودکان، رختکن و یک زیردریایی کوچک است که می تواند تا عمق 150 فوتی شیرجه بزند.

هفته گذشته آبراموویچ پس از ترک استانبول با هواپیمای شخصی خود به مسکو رفت.

دیدگاهتان را بنویسید