با اولین جدایی قطعی پرسپولیس آشنا شوید

با اولین جدایی قطعی پرسپولیس آشنا شوید

رضا اسدی که در ابتدای فصل با انتقالی پر سر و صدا با پرسپولیس قراردادی یک ساله امضا کرد، حالا راهی شرق آسیا شده است.

هافبک دفاعی شماره 8 پرسپولیس که در ابتدای فصل با پیشنهادات دو طرف پرسپولیس و استقلال مواجه بود در نهایت پیراهن 8 سفید را به تن کرد.

اسد که علیرغم یکی از انتقادات و حملاتی که به او شد، با 4 گل و 3 پاس گل یکی از بهترین آمارها را در خط هافبک این تیم به دست آورد، حالا قصد دارد چالش جدیدی را دنبال کند و 2.7 میلیون دلار پیشنهاد دهد.جواب مثبت بدهید. در پایان فصل برای اولین جدایی قطعی سرخپوشان برای فصل بیست و دوم اعلام می شود.

شماره 8 پرسپولیس با پیشنهاد خیره کننده باشگاهی از شرق آسیا مواجه شده است. قرارداد مقدماتی هم برای او فرستاده شد تا بزودی برای دومین بار از لیگ ایران انصراف بدهد. او مبلغ نجومی 8.1 میلیون دلاری را طی دو سال در یکی از لیگ های شرق آسیا دریافت می کند که شامل حقوق، آپشن، مسکن و خودروی شخصی می شود. هافبک پرسپولیس با توجه به قرارداد اولیه و به گفته نزدیکانش تصمیم نهایی خود را در این خصوص گرفته است، یک هفته دیگر فرصت دارد تا با تیم جدیدش قرارداد امضا کند و پاسخ دهد.

او قصد دارد با قبول پیشنهاد پیراهن شماره 8 خود در پرسپولیس در پایان فصل به دنبال چالش جدید خود در این لیگ شرق آسیا باشد.

در ابتدای فصل اما هواداران پرسپولیس به شدت اصرار داشتند که باشگاه برای این بازیکن قراردادی بلندمدت ببندد و انتقادات زیادی به قرارداد یک ساله او وارد شد. با این حال اسد بالاخره با قراردادی یک ساله شروع کرده و طبق گفته ها گران ترین بازیکن این تیم حالا راهی جدایی از پرسپولیس شده است. مشکلی که باعث می شود پرسپولیس از انتقال او به تیم جدیدش پولی دریافت نکند.

رضا اسدی مدیر برنامه ها خبر انتقال و پذیرش این بازیکن را تایید کرده و بدین ترتیب اسد پس از 6 بازی باقی مانده پرسپولیس از لیگ ایران جدا خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید