با اولین تمدید پرسپولیس آشنا شوید

با اولین تمدید پرسپولیس آشنا شوید

میلاد سرلک در پایان دومین فصل حضورش در پرسپولیس، هم اکنون به روزهای پایانی قراردادش با سرخپوشان رسیده است تا زمزمه ادامه همکاری او با این تیم بیشتر شود.

سرلک که در دو فصل اخیر با حضور در پرسپولیس توانسته روند موفقی را دنبال کند و حتی به پیراهن تیم ملی هم برسد و شانس حضور در جام جهانی را هم داشته باشد، حالا یکی از بازیکنانی است که شایعه ادامه همکاری با این تیم به گوش می رسد. افزایش یافته اند. پیش از این گفته می شد سرلک می خواست پیشنهادات خارجی احتمالی خود را در سال قبل از جام جهانی بررسی کند و به عنوان لژیونر به کار خود ادامه دهد اما حالا مدیرعامل پرسپولیس مدعی است که توانسته نظر مثبتی درباره صحبت هایش با این بازیکن بدهد. . او باید برای ادامه کار جذب شود و احتمالا باید منتظر تمدید قراردادش باشد.

رضا درویشی که این روزها راهی نجف شده است، با اشاره به نظر باشگاه برای ادامه همکاری با بازیکنان تاثیرگذار و باکیفیت این تیم، سرلک را یکی از اهداف تمدید قراردادش عنوان کرد. مدیرعامل پرسپولیس گفت که به صورت شفاهی با او صحبت کرده و علیرغم بحث لژیونر شدن سرلک، توافق نسبی منطقی برای تمدید قرارداد او انجام شده است.

پرسپولیس در حال حاضر کمال کامیابی نیا، رضا اسدی، میلاد سرلک و محمد شریفی را در پست هافبک دفاعی در اختیار دارد و باید دید برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فصل آینده با تیم ملی به توافق می رسد یا خیر. به نظر می رسد سرلک با توجه به حضور در اردوهای تیم ملی و شانس حضور در جام جهانی، نمی خواهد با تصمیمی پرمخاطره و حضور در فوتبال خارج از ایران شانس حضور در جام جهانی قطر را از دست بدهد. و وضعیت او در تیم جدید و این عامل بزرگی برای توافق طرفین برای ادامه همکاری خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید