با اولین دنباله پرسپولیس در تابستان آشنا شوید

با اولین دنباله پرسپولیس در تابستان آشنا شوید

زمانی که پرسپولیس با عقد قرارداد جدید عیسی آل کثیر موافقت کرد، شاید تردیدهای جدی در مورد این قرارداد وجود داشت و خیلی ها احساس کردند که او سرمایه موثری برای پرسپولیس نخواهد بود. ضمن اینکه مهاجم جنوبی پالسپاشان به دلیل پارگی رباط صلیبی چند ماه در یک عمل جراحی به تعویق افتاد.

عیسی زمانی به پرسپولیس اضافه شد که دیابه، عبدی و لئاندرو نیز در آن تیم حضور داشتند و یحیی در هفته های اول توجه چندانی به او نداشت و سرمربی پرسپولیس معتقد بود که او هنوز به آمادگی بدنی 100 درصدی نرسیده است.

او در هفته های اخیر اما به ستاره خط حمله پرسپولیس تبدیل شده و یک گل به استقلال و دو گل به گل گهر زد و به سعید صادقی مقابل گل گهر پاس گل داد.

او در آن مدت چهره موثر خط حمله پرسپولیس بود و به نتایج درخشان این تیم کمک کرد، در حالی که جالب اینجاست که پروژه تمدید قرارداد با این بازیکن نیز مطرح شده است. عیسی اکنون امیدوار است در دیدار مقابل نساجی و همچنین نیمه نهایی و در نهایت فینال جام حذفی بدرخشد تا شانس خود را برای تمدید قرارداد افزایش دهد.

مهاجم پرسپولیس فصل را با خوشی برای پرسپولیسی ها به پایان می رساند که فصل آینده 34 ساله می شود و باید دید یحیی در مورد این گلزن چه تصمیمی خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید