دنباله «چاقو» برای اولین بار در جشنواره تورنتو دیده می شود


ساعت: 14:15
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880845

فیلم “Knives Out 2” یا “Knife” برای اولین بار در جشنواره فیلم تورنتو در سال 2022 نمایش داده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، دومین فیلم «چاقوها بیرون» برای اولین بار در کانادا نمایش داده می‌شود که مهارت‌های حل قتل کارآگاه بنوا بلان را به نمایش می‌گذارد.

دومین فیلم Knives Out، The Glass Onion: The Knives Out Mystery، دنباله ای بر فیلم موفق رایان جانسون، Knives Out، اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو 2022 خواهد داشت.

چهل و هفتمین دوره جشنواره فیلم تورنتو از 8 تا 18 سپتامبر (17 تا 27 شهریور) برگزار می شود، اما تاریخ نمایش «چاقوها بیرون 2» هنوز مشخص نشده است.

Knives Out همچنین در جشنواره فیلم تورنتو 2019 با داستانی که بر حل یک معمای قتل تمرکز دارد و از داستان های آگاتا کریستی الهام گرفته شده است، برای ستایش منتقدان و تماشاگران به نمایش درآمد. این فیلم در نهایت با فروش 311 میلیون دلاری به یک برنده غافلگیرکننده در باکس آفیس رسید. این فیلم که با هزینه ای بالغ بر 40 میلیون دلار ساخته شد، برای فیلمنامه ای که خود جانسون نوشته بود، نامزد دریافت جایزه اسکار در بخش فیلمنامه غیراقتباسی نیز شد.

در این فیلم دنیل کریگ بار دیگر نقش کارآگاه بنوا بلان را بازی می کند. بازی او در اولین فیلم که کریستوفر پالمر پس از مرگ مرموز نویسنده مشهور هارلن ترومن در شب تولد 85 سالگی او بازی کرد، با استقبال زیادی مواجه شد و منجر به ساخت دنباله های جدیدی از این فیلم شد.

اگرچه لاینزگیت اولین فیلم را در سینماها منتشر کرد، اما نتفلیکس پس از خرید حقوق و پرداخت بیش از 450 میلیون دلار، مالک انحصاری سریال شد.

در فیلم دوم، کارآگاه بنوا بلان به یونان سفر می کند تا لایه های رمز و رازی را با مظنونان رنگارنگ کشف کند. ادوارد نورتون، جانل مونی، کاترین هان، اتان هاوک، کیت هادسون و لزلی اودوم جونیور از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«پیاز شیشه ای» عنوان یک آهنگ بیتلز در سال 1968 است و پل مک کارتنی از آن به عنوان شوخی درباره افرادی استفاده کرد که تاکید بیش از حد بر اشعار گروه داشتند. طرفداران این نظریه را مطرح می کنند که پیاز شیشه ای استعاره ای از چیزی است که هم لایه لایه و هم شفاف است، بنابراین تا حدودی حرف مک کارتنی را ثابت می کند.

فستیوال تورنتو پس از برگزاری به اختصار در سال گذشته، امسال به برنامه فیزیکی منظم خود باز می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید