با بهترین ستاره های حریف ایران در گروه B جام جهانی آشنا شوید

با بهترین ستاره های حریف ایران در گروه B جام جهانی آشنا شوید

هیجانات جام جهانی از جمعه شب برای فوتبال ایران و البته همه تیم های حاضر در این جام آغاز شد. تقسیم قدرت به هشت گروه به گونه ای است که تقریباً همه گروه ها متعادل هستند نه گروهی به نام گروه مرگ. ایران در گروه B نبردی هیجان انگیز با انگلیس و آمریکا و نماینده اروپا در پلی آف بین ولز، اسکاتلند و اوکراین خواهد داشت. ولز پیش از این به فینال پلی آف رسیده و منتظر برنده دیدار اسکاتلند و اوکراین است که به دلیل شرایط بحرانی اوکراین به تعویق افتاد.

انگلیسی ها از قرعه کشی راضی هستند و آن را یک گروه رویایی می دانند. به نظر می رسد تیم راه یافته به نیمه نهایی جام جهانی 2018 و فینال جام ملت های 202 مدعی اصلی مقام اول این گروه باشد. تیم انگلیسی ستاره های معروف و گران قیمتی دارد که این تیم را به گران ترین تیم جام تبدیل کرد.

بهترین گلزن تاتنهام هاتسپر هری کین با بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ، جک گریلیش و فیل فودن (منچستر سیتی)، دکلان رایس (وست هم)، بوکا ساکا (آرسنال) و جردن هندرسون و الکساندر آرنولد (لیورپول) است. محدودیت یک ستاره در هر تیم در مورد انگلیس با توجه به شهرت بازیکنان این تیم می توان نام ستاره را در هر پستی مطرح کرد و به همین دلیل تیم گرت ساوت گیت مدعی اصلی و جدی جام جهانی 2022 است.

آمریکا تیمی است که با پیروزی 5-1 مقابل پاناما، جواز حضور در جام جهانی را قطعی کرد. این یازدهمین حضور آمریکایی ها در جام جهانی است. بدون شک تیم گرگ برهالتر با توجه به ستاره هایی که در تیمش دارد را می توان یکی از مدعیان صعود از گروه دانست. به نظر می رسد کریستین پولیشیچ، ستاره چلسی، نقشی کلیدی در تیم آمریکا بازی می کند و البته بازیکنی مانند جو رینا (دورتموند) می تواند تاثیر زیادی بر خلاقیت بین خط هافبک و حمله داشته باشد. وستون مک کین از یوونتوس و سرخیو دست از بارسلونا دیگر بازیکنان مطرح آمریکایی هستند.

یکی از سه تیم ولز، اسکاتلند و اوکراین به جام خواهد رسید. ولز قصد دارد اولین بازی خود را در جام جهانی 1958 انجام دهد و امیدوار است با توجه به روند خوبی که در سال های اخیر داشته است، این کار را انجام دهد. فوق ستاره این تیم بدون شک گرت بیل رئال مادرید است و البته بازیکنی چون دنیل جیمز که در لیدز می درخشد نیز یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان ولز است.

در اسکاتلند، اندرو رابرتسون، مدافع چپ لیورپول برجسته ترین بازیکن است و آدامز گلزن ساوتهمپتون و کیران تیرنی، مدافع آرسنال، تیم قدرتمندی را زیر نظر استیو کلارک تشکیل داده اند.

اوکراین در حال حاضر فوتبال ندارد زیرا وضعیت آن کشور تحت تأثیر حمله نظامی روسیه قرار گرفته و غیرعادی است. با این حال تیم اروپای شرقی امید خود را برای صعود به جام جهانی از دست داده است و این اتفاقات می تواند انگیزه بازیکنان این تیم را بیشتر کند. آندری یارمولنکو (وست هم) و الکساندر زینچنکو (منچستر سیتی) از ستاره های مشهور لیگ برتر اوکراین هستند.

نقطه مشترک همه حریفان ایران را می توان ستاره های حاضر در لیگ برتر انگلیس دانست، در مورد انگلیس که مشخصا در لیگ خود در تیم ملی این کشور بهترین هستند و در مورد سایر تیم ها. ، آنها تقریبا بهترین بازیکنان لیگ برتر هستند آنها تجربه چندین ساله بازی در لیگ برتر را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید