با بهترین تیم ایران آشنا شوید

با بهترین تیم ایران آشنا شوید

بر اساس آخرین رده بندی تیم های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (سه شنبه) از سوی سایت پایگاه فوتبال اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس در رده اول باشگاه های ایران قرار دارد.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران با 1614 امتیاز و بدون تغییر نسبت به رده بندی هفته گذشته در رده چهارم قاره کهن باقی ماند و با 2 پله سقوط نسبت به رده بندی هفته گذشته در رده 100 جهان قرار گرفت.

تیم فوتبال استقلال با 1547 امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رده دوم فوتبال باشگاهی ایران و هشتم آسیا باقی ماند. شاگردان فرهاد نیز یک قدم جلوتر در رتبه 196 جهان قرار گرفتند.

تیم فوتبال سپاهان با 1513 امتیاز بدون تغییر نسبت به رده بندی قبلی سومین تیم برتر فوتبال ایران است. این تیم یک قدم جلوتر از رده بندی قبلی در رده شانزدهم آسیا قرار دارد. دارندگان مدال طلای اصفهانی با 19 پله صعود نسبت به هفته گذشته در رده 262 جهان قرار دارند.

در این رده بندی تیم های تراکتورسازی، فولاد و گل گهر سیرجان به ترتیب چهارم تا ششم فوتبال ایران هستند. بر اساس این رده بندی جایگاه 5 تیم برتر آسیا نسبت به رده بندی قبلی تغییری نکرده است و تیم ژاپنی کاوازاکی فرونتال با 1693 امتیاز همچنان صدرنشین است. پس از این تیم، الهلال عربستان با 1660 امتیاز در رده دوم باقی مانده است. چونبوک موتورز کره جنوبی مانند هفته گذشته با 1621 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد. تیم اولسان هیوندای کره جنوبی پس از پرسپولیس با 1612 امتیاز در رده پنجم قاره کهن قرار دارد.

در رده بندی جهانی جایگاه 5 تیم برتر جدول تغییری نکرده و بایرن مونیخ با 2076 امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول قرار دارد. پس از سفیدپوشان آلمانی، تیم منچسترسیتی با 2019 امتیاز در رده دوم قرار دارد. لیورپول انگلیس با 1998 امتیاز در رده سوم و رئال مادرید با 1992 امتیاز در رده چهارم قرار دارند. اینترمیلان با 1971 امتیاز همچنان پنجمین باشگاه برتر جهان است.

پورتو با مهدی طارمی به رده دوازدهم سقوط کرد، زنیت سن پترزبورگ با سردار آزمون همچنان در رده 53 قرار دارد و فاینورد با علیرضا جهانبخش به رده 66 سقوط کرد.

بر اساس این رده بندی، بارسلونا با سقوط در رده هجدهم جهان قرار گرفته است.

10 تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:

بایرن مونیخ
شهر منچستر
لیورپول
رئال مادرید
اینترمیلان
آژاکس
چلسی
پاری سن ژرمن
یوونتوس
میلان

دیدگاهتان را بنویسید