با تیم زیر 21 سال مسابقه دادیم / نتیجه هر چه باشد، تصمیم مهدوی کیا پشت این تصمیم است.


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 1301/03/17
کد خبر: 1844260

سومین دیدار تیم ایران قرار بود در شهر کرشی نباشد

سرپرست تیم فوتبال زیر 23 سال کشورمان با اشاره به نتایج این تیم و انتقادات مطرح شده گفت: این تیم با بازیکنان زیر 21 سال در مسابقات شرکت کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فراز فاطمی سرپرست تیم فوتبال زیر 23 سال ایران پیش از دیدار سرنوشت ساز مقابل ازبکستان در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا درباره شرایط و مشکلات این تیم گفت: در تاشکند هم مشکل داشتیم اما به اندازه کارشی دراماتیک نبود. .

وی ادامه داد: در برنامه قبلی که اعلام شده بود قرار بود سومین دیدار تیم ایران در شهر کرشی نباشد. او حتی نیازی به حضور در مرحله گروهی نداشت VAR مرحله چهارم برنامه را داشته باشید و از آن استفاده کنید AFC تغییر کرد.

سرپرست تیم ملی فوتبال زیر 23 سال درباره انتظارات از این تیم در شرایطی که میانگین سنی این تیم دو سال کمتر از رده فعلی است، گفت: باید کمک کند زیرا هدفش حمایت است. و تیم امید را برای مسابقات مقدماتی المپیک پاریس آماده می کند و به همین دلیل تیم ایران دو سال از سایر تیم ها کوچکتر است.

فاطمی خاطرنشان کرد: بازیکنان تیم ما زیر 21 سال سن دارند و در حال حاضر در حال خستگی هستند. 90 درصد بازیکنان این تیم برای تیم خود بازی نمی کنند و حالا در این مسابقات تجربه کسب می کنند و اشتباهاتشان مشخص می شود. باید به تصمیم مهدوی کیا احترام گذاشت و اگر نتیجه ای حاصل نشد، پشت این تصمیم مهدوی کیا به فکر آینده ای است که در نهایت به سود تیم زیر 23 سال در راهیابی به المپیک پاریس خواهد بود.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید