مهدوی کیا حواشی غیر ورزشی این دیدار را مدیریت می کند/ او نماد افتخار جمهوری اسلامی ایران است

ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796128

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات پیرامون سرمربی تیم امید توضیحاتی داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: بدون حاشیه برای جام جهانی 2022 قطر. با تشکر از زحمات تیم ملی غیور و حمایت همه شما مردم عزیز ایران. فدراسیون قصد داشت در فضایی آرام و بی سر و صدا به پرونده مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم امید ایران رسیدگی و اظهار نظر کند.

وی افزود: بازی خاطره انگیز تیم های ملی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 و گل تاریخی مهدوی کیا برای آمریکا که دل میلیون ها ایرانی داخل و خارج از کشور را به وجد آورد. همچنین ویژگی های پهلوانی و اخلاقی مهدوی کیا در خارج از ورزش.«دیدار ایشان از خانواده شهید مدافع حرم سردار شهید رضا فرزانه و اصول ارزشی کشورش که بر هیچکس پوشیده نیست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: با احترام به دغدغه واقعی حامیان واقعی کشور و با وجود برخی تعصبات و هجمه های نادرست و بعضا ناعادلانه، با حوصله و از ابعاد مختلف و پس از استماع صحبت های مهدوی کیا به این موضوع پرداخته شد. ایران. او یک فوتبالیست در سطح جهانی است و به دعوت رسمی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال و همراهی وی در این مسابقه شرکت کرد. اتفاقات اطراف و خارج از میادین ورزشی این مسابقات باعث آگاهی و مدیریت صحیح این مشکل شد و مستنداتی از اقدامات مهدوی کیا در جریان مسابقات موجود بود که مورد تایید نهاد نظارتی وزارت ورزش و جوانان نیز قرار گرفت. او یکی از بزرگان فوتبال ایران است. این دعوت مستقیم توسط فیفا انجام شد و فدراسیون نقشی نداشت اما فدراسیون همیشه از ستاره ها و اسطوره های فوتبال ایران حمایت می کند.

کامرانی فر خاطرنشان کرد: مهدوی را همه می شناسند. او نماد سربلندی جمهوری اسلامی ایران است و در تمام این سال ها باعث خوشحالی مردم ایران شده است. همه ما دیده ایم که همیشه به خانواده شهدا ادای احترام می کند و به همه احترام می گذارد. شاید خیلی ها بروند اما مهدوی کیا که در آلمان زندگی می کند به تنهایی آمد و با کمترین تجهیزات و دستمزد سکان هدایت تیم امید را در دست گرفت. ما برای چنین سرمایه گذاری هایی ارزش قائل هستیم. فدراسیون پشت سر بزرگان فوتبال است و این سرمایه ماست. مردم ایران همیشه قدردان فرزندان خوبشان هستند.

کامرانی فر در پایان با عذرخواهی از ناراحتی نامطلوب هواداران به دلیل تاخیر در اظهار نظر در این خصوص به دلیل بررسی صبورانه و صحیح، گفت: خدای ناکرده شاهد صعود تیم ملی امید ایران به قهرمانی المپیک باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید