با زوج ترسناک پرسپولیس آشنا شوید

با زوج ترسناک پرسپولیس آشنا شوید

سهراب عثیری پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم مقابل ملوان که با برتری یک بر صفر ارتش سرخ همراه بود به خبرنگار ما گفت: بازی هیجانی نبود و هر دو تیم بازی خوبی نداشتند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم، متاسفانه پرسپولیس در چند بازی اخیر خوب بازی نکرده است، اما خدا را شکر می توانیم امتیاز بازی ها را بگیریم. به هر حال کسب سه امتیاز در انزلی کار ساده ای نیست. به خصوص در این شرایط که ملوان در انتهای جدول قرار داشت و برای پیروزی در این دیدار و رسیدن به شرایط خوب آتش گرفته بود. من بارها در انزلی بازی کرده ام و می دانم بازی در این ورزشگاه چقدر سخت است، اما پسران ما توانایی خود را نشان دادند و توانستند با دست پر زمین را ترک کنند. من از اشتیاق بازیکنان استقبال می کنم.

وی درباره افت پرسپولیس در هفته های اخیر توضیح داد: پرسپولیس در حال صعود بود اما متاسفانه تعطیلات فیفادی باعث شد این تیم نتواند به پیشرفت خود ادامه دهد اما ایرادی ندارد و هر تیمی می تواند دوره های افول را پشت سر بگذارد. بعد از بازی مس کرمان، تیم ها فرصت خوبی دارند و پرسپولیس می تواند به خوبی ریکاوری کند و مشکلات خود را در آن زمان حل کند. بازی های سخت تری در لیگ پیش رو داریم و امیدواریم پرسپولیس با نشاط بیشتری به بازی ادامه دهد.

اعتزیری تصریح کرد: افت پرسپولیس به یک نفر یا یک پست محدود نمی شود و فکر می کنم همه اعضای تیم از کادرفنی گرفته تا بازیکنان وضعیت روحی خوبی ندارند. فکر می کنم همه بازیکنان در شرایط بدنی خوبی هستند و فقط نیاز به ریکاوری روحی و روانی دارند تا به شرایط ایده آل برگردند و با قدرت بیشتری وارد مسابقات بعد از جام جهانی شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به انتقاد برخی هواداران و پیشکسوتان از عملکرد این تیم گفت: پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است و باید توجه داشته باشیم که برای بازی زیبا امتیازی نمی دهند. این شرایط به دلیل تعطیلی لیگ و مشکلات روحی رخ داد و قبل از این مشکلات همه بازیکنان از جمله سعید صادقی، سروش رفیعی، دانیال اسماعیلی فر و… روند صعودی داشتند. قطعا توانایی تیم ما خیلی بالاتر از اینهاست و یحیی گل محمدی به عنوان یک مربی باتجربه به این موضوع واقف است که پرسپولیس تازه بازی نمی کند و نباید سر او را بزنیم و بگوییم این تیم زیبا بازی نمی کند. یک بازی زیبا و بدون نتیجه چه فایده ای دارد؟

وی افزود: وقتی تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس سقوط می کنند، خروج از آن شرایط زمان می برد. از شما جانبازان عزیز تقاضا دارم انتقاد تخریبی نکنید. همه ما باید برای سربلندی پرسپولیس راه حلی نشان دهیم نه اینکه آن را تخریب کنیم. تیم یحیی قوی است و قطعا شانس اول قهرمانی هستیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس درباره عملکرد لوکادیا و دیاباته در خط حمله پرسپولیس گفت: لوکادیا به عنوان بازیکنی که به تازگی وارد فوتبال ایران شده است، توانایی های خود را به خوبی نشان داد؛ در حالی که این بازیکن در خط حمله پرسپولیس قرار گرفت. این بازیکن کادربندی خوبی است و درصد گلزنی بالایی دارد و قطعا در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت. دیابه در دوران حضورش در استقلال نشان داد که فوتبالیست توانمندی است و با وجود قد بلندش در زمین بازی بسیار خوبی دارد اما هنوز آمادگی بدنی ندارد و وقتی به آمادگی کامل برسد می تواند به پرسپولیس کمک کند.

اعتزیری همچنین گفت: عده ای به یحیی انتقاد می کنند که او با یک مهاجم بازی می کند، اما باید در نظر داشته باشیم که دیاباته در حال حاضر آمادگی کامل ندارد اما قطعا وقتی این بازیکن به شرایط ایده آل برسد، یحیی با دو مهاجم زهرآگین بازی می کند که هر دو روی زمین هستند. زمین و آنها همچنین در هوا عملکرد خوبی دارند، بازی خواهند کرد.

وی در پاسخ به اینکه برخی احساس می کردند این دو مهاجم به دلیل شباهت، برای حضور همزمان در تیم مناسب نیستند، گفت: درست است که سبک بازی دیاباته و لوکادیا شبیه هم است اما این بازیکنان می توانند مکمل یکدیگر باشند و عملکرد خوبی داشته باشند. من با آن مخالفم و تاکید می کنم که اگر این دو بازیکن به فرم ایده آل خود برسند، هر تیمی باید از آنها بترسد.

دیدگاهتان را بنویسید