با سودآورترین شرکت های تولیدی جهان در سال 1400 آشنا شوید {بررسی خط تولید}


ساعت: 16:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803356

در اینجا به سودآورترین صنایع تولیدی جهان در سال 1400 می پردازیم.تحلیل دقیق این صنایع مفید و معرفی 5 صنعت سودآور جهان در سال 1400.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با ادامه اپیدمی، جهان در رکود و مشکلات اقتصادی فرو رفت، اما برخی از شرکت های تولیدی به دلیل صنایع خود به بهترین و سودآورترین شرکت های تولیدی جهان تبدیل شدند و تا حدودی از اقتصاد جهان حمایت کردند.

از آنجایی که کشورها شروع به برداشتن قرنطینه خود می‌کنند و کسب‌وکارها روش‌های عملیاتی استاندارد خود را از سر می‌گیرند، متوجه می‌شویم که اگرچه هزینه مقابله با ویروس کرونا برای بسیاری از شرکت‌ها مشکل‌ساز بوده است، اما تنها قوی‌ترین آنها زنده می‌مانند.

بله، ما به شما نشان خواهیم داد که چقدر شگفت‌انگیز است که در این دوران رکود، برخی از قدرتمندترین صنایع و صاحبان خط تولید توانسته‌اند اقتصاد جهانی را پیروز و حفظ کنند.


  1. دارو و داروسازی

صنعت داروسازی به دلیل محصولات گران قیمت خود شناخته شده است.

اگر به برخی از نسخه های خود (اگر وجود داشته باشد) نگاه کنید، متوجه خواهید شد که با میلیاردها دلار، دقیقاً 95.8 میلیارد دلار، چقدر به این صنعت پول می دهید.

جای تعجب نیست که در سال 1400 این صنعت را در فهرست 15 صنعت سودآور جهان در سه رتبه اول قرار داد.

صنعت داروسازی به سود ناخالص 643.2 میلیارد دلار و بازگشت سرمایه 17.06 درصد دست یافت.

در این مدت به دلیل وجود این بیماری و نیاز به دارو بیشتر، کارخانه های داروسازی به یکی از سودآورترین صنایع دنیا تبدیل شده اند.


5524a96c 4b1d 4bc8 bf88 cd2330611e96 خبر خاکستری


  1. لوازم جانبی رایانه و موبایل

اکنون که کار در خانه به امری عادی تبدیل شده است، رایانه ها و لوازم جانبی آنها بیشتر به یک ضرورت تبدیل شده اند تا لوکس.

پیش بینی شده است که از این پس

  • آموزش مجازی
  • مصاحبه های شغلی
  • کار از راه دور
  • و…

در بین مردم در سراسر جهان گسترده است، بنابراین استفاده از این تجهیزات افزایش قابل توجهی خواهد داشت و همیشه رشد خواهد کرد.

صنعت لوازم جانبی کامپیوتر یک صنعت رو به رشد است که با گذشت زمان بیشتر می شود.

سود خالص این صنعت در حال حاضر 96.4 میلیارد دلار است که بازده سرمایه گذاری 19.92 درصد است.

سود ناخالص برای صنعت لوازم جانبی 345.8 میلیارد دلار است.

برخی از شرکت های معروف در این صنعت عبارتند از:


  • شرکت اپل. 09.30 NASDAQ: AAPL،

  • شرکت مایکروسافت (NASDAQ: MSFT)،
  • شرکت Hewlett Packard Enterprise (NYSE: HPQ)
  • و شرکت ایسر.


039a0b38 635d 4236 938b 2775faf3526c خبر خاکستری


  1. مواد مصرفی و محصولات بهداشتی

در این مدت نیاز به حمایت های بهداشتی به حدی افزایش یافته است که با درخواست مردم، اکثر مردم این کارخانه ها را حتی بیشتر از کارخانه داروسازی سودآورترین کارخانه های تولیدی می دانند.

زیرا مراقبت های بهداشتی به یک نیاز اساسی تبدیل شده است نه یک خواسته.

صنعت مراقبت های بهداشتی و نگهداری دارای درآمد خالص 53.8 میلیارد دلار و بازگشت سرمایه 26.98 درصد است.

تعجب آور نیست که ببینیم این صنعت در سال 1400 به فهرست 15 صنعت سودآور جهان رسیده است.


8faaf547 45a6 4227 8438 f45651ab694b خبر خاکستری


  1. صنایع فرآوری مواد غذایی

در این مدت، مردم بیشتر و بیشتر به غذای سالم و سالم علاقه مند شدند، که باعث شد کارخانه های مواد غذایی که همیشه کارخانه های سودآور بوده اند، بسیار بیشتر از آنچه قبلا تصور می شد سودآور باشند.

با توجه به مقاله “بهترین خط تولید کم سرمایه” یکی از بهترین خطوط تولیدی که می توانید راه اندازی کنید این است:

ایجاد خط تولید یک روش سنتی برای تولید و بسته بندی محصول است و به گونه ای تنظیم می شود که محصول به صورت متوالی در طول یک خط حرکت کند و هر دستگاه در آن خط عملیات خاصی را روی محصول انجام دهد.

علاوه بر این، قرنطینه های داخلی توجه بسیار بیشتری نسبت به قبل به تنقلات نشان داده بودند، که دلیل دیگری برای استقرار کارخانه های مواد غذایی در پنج کارخانه از پردرآمدترین کارخانه ها بود.

این کارخانه ها با تولید بالا و سود بالا پشتوانه چرخه بزرگی از اقتصاد جهانی هستند و از شوک در اقتصاد جهانی جلوگیری می کنند.


  1. محصولات خانگی

بله محصولات خانگی مانند خط تولید خشکبار، سبزیجات و خط تولید پیاز سرخ شده ممکن است ارزان باشند، اما از صنعتی می آیند که متعلق به یکی از 15 صنعت سودآور جهان در دهه 1400 است.

محصولات خانگی شاید در بین شرکت های تولیدی جایگاهی نداشته باشند، اما کارخانه هایی را ایجاد کرده اند که به طور گسترده برای تولید محصولات خانگی مورد استفاده قرار گرفته اند.

در بین تمام محصولات خانگی، غذاهای سالم مانند میوه های خشک، سبزیجات تازه، غذاهای منجمد مورد استقبال بیشتری قرار گرفته و سود دهی قابل توجهی دارند.

با راه اندازی خط تولید خشکبار با کمترین سرمایه می توانید به راحتی درآمد میلیونی داشته باشید. این روند منجر به شروع صنایع کوچک شده است که انتظار می رود با بهبود رونق اقتصادی بهبود یافته و گسترده تر شوند.

در نهایت باید گفت که نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان محصولات مهم و حیاتی کارخانه‌ای سال 1400 که تقریباً بخشی از بحران تاج و تخت بود، سودآورتر و البته سودآورترین بودند. برای حفظ چرخه اقتصاد جهانی

دیدگاهتان را بنویسید