با منصوریان رویارویی نخواهم داشت

ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800021

مربیان تیم فوتبال و هواداران نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل هواداران گفت: بازی بسیار سختی با تیم رضا عنایتی داریم چرا که جایگاه ما در جدول به هم نزدیک است. با توجه به اینکه فضای آسیب روحی و روانی در حوزه مالی داریم، امیدوارم بازیکنانم مانند گذشته مشکلات بازی را فراموش کنند و روی بازی تمرکز کنند. اردوی ما در تهران ادامه خواهد داشت زیرا در جام حذفی به فاصله سه روز با تیم خیبر خرم آباد بازی می کنیم و سپس در هفته شانزدهم به مصاف ذوب آهن اصفهان می رویم.

وی افزود: امیدواریم این هفته با مشکلات عجیب و غریب مواجه نشویم و بازیکنان صنعت نفت پیروز شوند چرا که تیم ما در خطر است و بازیکنان در خطر فسخ قرارداد هستند. مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره نسبت به این موضوع حساس هستند و به دنبال جمع آوری پول در شبانه روز هستند. باید از کارکنان پالایش و پخش نفت در کشور که واقعاً به رشد کامل رسیده اند کمک بخواهم. برخلاف زمانی که من در نفت تهران بودم و مصمم به پرداخت یک ریال نبودم، شرکت پالایش و پخش این شرکت تلاش می‌کرد تا مبلغی را پرداخت کند و بند «ج» لعنتی را حذف کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ابراز خرسندی از روند صعودی تیمش گفت: معتقدیم آخرین بازی ما در نیم فصل مقابل ذوب آهن است چرا که بعد از آن استراحت خواهیم کرد. اگر بازیکنان فردا بازی را طوری بازی کنند که سه امتیاز داشته باشیم، 19 امتیاز می گیریم. آن هم به دلیل مشکلات فراوان در شهر و حرصی که مردم دارند. آماده کردن یک تیم اولیه از نظر مالی دشوار است. تیمی که یک ریال نبرده شرایط نسبتا سخت تری خواهد داشت. کسب 19 امتیاز با این مشکلات و سه هفته اول لیگ که برای کرونا بازی کردم نمی تواند بد باشد. نیمه دوم بازی های خسیسی خواهد بود، زیرا تیم ها کار سختی برای گلزنی دارند. من روند رو به رشد تیمم را دوست دارم زیرا نسلی که امروز با من کار می کنند در آینده در مورد آنها صحبت خواهند کرد. ما در تیم صنعت نفت هشت، نه ستاره داریم اما یکی دو استعداد واقعی در تیم ملی داریم. می توانند با هوش زندگی کنند و وقت خود را به فوتبال بگذرانند و اگر بکنند 40 تا 50 بازی ملی انجام دهند.

منصوریان درباره تقابل خود با تیم رضا عنایتی یادآور شد: علاقه ای به بحث با برادرم ندارم. او تیم خوبی را تشکیل داده است. اسم تیمش هواداره ولی طرفدار نداره و مسئول خودش و مجموعه اشه. آنها استخوان بندی فصل گذشته را حفظ کردند و افراد خوبی به تیمشان اضافه شدند. من با بهترین دوستم اختلافی ندارم و حالا فردا نتیجه می خواهد یا برد یا باخت یا حتی یک تساوی.

وی در پایان از اظهار نظر درباره تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر خودداری کرد و نشست خبری را ترک کرد.

عنایتی: با منصوریان روبرو نمی شوم

رضا عنایتی در دیدار پیش از بازی با نفت آبادان گفت: بازی سختی با این تیم داریم، تلاش می کنیم آخرین دیدار را با پیروزی ببریم. ما میزبان هستیم و تلاش می کنیم 3 امتیاز مهم بازی را بگیریم. قسمت اول فصل برای تیم هواداران طوفانی بود. قرعه‌کشی‌ای که داشتیم برایمان سخت بود، اما با گذشت هفته‌ها اوضاع برای ما بهتر شد. من از نحوه بازی ما کاملا راضی هستم، اما از نحوه به پایان رساندن و جمع آوری امتیازات در نیم فصل راضی نیستم، زیرا می توانستیم امتیازهای بسیار بیشتری جمع کنیم که این اتفاق نیفتاد. آماده ایم بعد از این مسابقه شرایط را تغییر دهیم و امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی بگیریم.

او در مورد مشغله کاری گفت: ما کارمان را خوب انجام دادیم اما فشار مسابقات و اینکه بازیکنان باید هر 5 روز یک بار بازی کنند شرایط ما را بسیار سخت کرد. در هر بازی تیم ما 4-5 بازیکن مصدوم دارد و اگر تیم ثابتی نداشتیم مشکل داشتیم. خدا را شکر تیم ثابتی داریم. این برنامه ریزی انجام شده است و ما برای نیم فصل سخت تری نسبت به اول آماده می شویم. در آن 20 روز که لیگ تعطیل است، برنامه های ریکاوری داریم و کمی بدنسازی می کنیم تا در نیم فصل آینده دچار مشکل نشویم. هیچ کاری نمی توان کرد، این کاری است که ما باید انجام دهیم، مانند هر جای دیگری در جهان. ما باید با این وضعیت کنار بیاییم.

وی با بیان اینکه هوادار ساختار دفاعی خوبی دارد اما در خط حمله ضعیف است، گفت: ساختار هجومی ما مشکل دارد، اگر به آمار تیم هواداران نگاه کنیم بار گلزنی را به دوش مهاجمانمان می اندازم. ما در هر بازی 19-19 خواهیم بود. “ما متوقف شدیم. وقتی یک ضربه آزاد می زنیم، مدافعان به محوطه جریمه اضافه می شوند و آنهایی که می توانند ضربه بزنند. من شکل کار را به قسمت هجومی تیمم می گیرم، نه فقط مهاجمان.در عین حال باید فکری اساسی کرد.بعد از این مسابقه به دنبال بازیکنانی هستیم که خدای ناکرده آنها را جذب کرده و اندک ضعف هایی که در نیم فصل داریم را پوشش دهند.

وی افزود: به جرات می توانم بگویم جزو تیم های اول و دوم لیگ هستیم که ضربات ایستگاهی زیادی از حریفان خود می گیریم اما متاسفانه نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. برای استفاده از این ضربات باید خیلی بیشتر تلاش کنیم.

وی در خصوص تقابل خود با علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال گفت: من هیچ تقابلی با علیرضا منصوریان ندارم، ما دو دوست هستیم که سال هاست با هم هستیم. علی منصوریان را به عنوان یک دوست و برادر بسیار دوست دارم و برایش آرزوی موفقیت دارم، همچنان می خواهیم یک مسابقه انجام دهیم، هر دو روی نیمکت تیم هایی هستیم که منتظرمان هستند. از منصوریان از نظر هواداران نفت انتظار بیشتری دارند، من می دانم که هواداران نفت از او چه انتظاری دارند و اولین فصل حضورم در لیگ برتر هستم، امیدوارم کارنامه خوبی داشته باشیم و برای منصوریان و تیمش آرزوی موفقیت دارم. نه، او می تواند صنعت نفت را به جای آن بیاورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید