با وجود برگزاری 50 جلسه کمیسیون، ناآرامی های عمومی فروکش نکرده است

با وجود برگزاری 50 جلسه کمیسیون، ناآرامی های عمومی فروکش نکرده است

روز جدید یکی از اعضای کمیسیون مشترک حفاظت از فضای مجازی گفت: معتقدم فضای مجازی ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فضای تنبلی است و هیچ کنترلی بر آن ندارد، اما معتقدم این طرح نه تنها به این دغدغه ها رسیدگی می کند بلکه به این دغدغه ها رسیدگی می کند. مردم را تشویق کند.

جلال رشیدی کوچی، عضو کمیسیون مشترک حفاظت از فضای مجازی در جلسه عصر امروز این کمیسیون و تصویب کلیات طرح حفاظت از فضای مجازی، گفت: هرچه در اینجا می گوییم به ضرر ماست و مدام مورد هجمه قرار می گیریم. توسط جاهای مختلف چرا مخالفت کردی؟ اما از روزی که وارد مجلس شدم سعی کردم بدون توجه به دیدگاه های سیاسی و حزبی از آنچه به این نتیجه رسیده ام دفاع کنم.

وی ادامه داد: معتقدم فضای مجازی ما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند فضای مبتذلی است و کنترلی بر آن ندارد اما معتقدم این طرح نه تنها این دغدغه را برطرف نمی کند بلکه دغدغه مردم را نیز در پی دارد.

نماینده مردم مروداش افزود: همانطور که در مخالفت خود با کمیته گفتم تا کنون حدود 50 جلسه کمیته برگزار شده اما بخشی از نگرانی ها و نگرانی های مردم برطرف نشده است.

رشیدی کوچی همچنین گفت: حرف اول و آخر من این است که باید با مردم صحبت کنیم، مردم را با خود ببریم و دغدغه هایشان را برطرف کنیم. بسم الله این طرح در تصویب اصل هشتاد و پنجمش کمیسیون هایش مشکل دارد و امروز که بین بودجه است. تمام کمیسیون های تخصصی مجلس برای بررسی بودجه تعطیل شده اند اما امروز به یکباره می بینیم که تشکیل جلسه داده اند.

وی افزود: احساس می کنم این رفتاری است که مردم را نگران می کند و خوراک ضدانقلاب را می دهد و اجازه می دهد از شر آن خلاص شوند. به نظر من انجام این کار کمی نامناسب بود و می توان پس از بودجه و در سال جدید این طرح را اصلاح کرد.

نماینده مردم مروداش گفت: من به عنوان عضوی از کمیسیون هنوز نتوانسته ام جزییات را به طور دقیق بررسی کنم، متأسفانه چنین ایراداتی بر این موضوع وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید