با کریم باقری جدید در فوتبال ایران آشنا شوید

با کریم باقری جدید در فوتبال ایران آشنا شوید

تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران در مرکز ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت های آسیا ادامه دارد و بازیکنان مهمی در فهرست نهایی این تیم برای سفر به ازبکستان حضور دارند.

محمدرضا ترابی، هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران که در باشگاه پایه استقلال بازی می‌کند، یکی از بازیکنان کلیدی است که صمد مرفاوی امیدوار است در گروه B جام ملت‌های زیر 20 سال آسیا مقابل قطر، استرالیا و ویتنام از آن استفاده کند.

ترابی که اهل تبریز است با وجود قد بلندش از نظر فنی شباهت زیادی به کریم باقری دارد و همه امیدوارند که او نسخه دوم آقای کریم باشد که البته از همان تیمی که علاقه مند بود رفت!

ترابی یکی از تاثیرگذارترین هافبک های تیم جوانان زیر نظر صمد مرفاوی و یکی از اهرم های تاکتیکی او در هنگام برگرداندن توپ است. هافبک بلند قدی که در مالکیت توپ خوب بازی می کند تا سایر بازیکنان خط میانی این فرصت را داشته باشند که فاز دفاعی را ترک کنند و در حمله حضور داشته باشند. این موضوعی است که خود مرفاوی که شریک آقا کریم بود بسیار به آن اشاره می کند.

ترابی در گفت وگویی که از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شد، هدف اصلی خود با تیم ملی جوانان ایران را حضور در دیدار فینال عنوان کرد و گفت: می خواهم گل آخر را خودم بزنم تا این تیم قهرمان شود.

دیدگاهتان را بنویسید