بجانی رئیس شورای کونگ فو و هنرهای رزمی آذربایجان شرقی شد


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1401/04/15
کد خبر: 1881480

یاسین بجانی با کسب بیشترین آرا در مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس جدید شورای کونگ فو و هنرهای رزمی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، جلسه انتخابات هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان آذربایجان شرقی امروز (چهارشنبه) به ریاست «حبیب ستودی نژاد» مدیر کل ورزش و جوانان استان و با حضور جعفر گودری، نایب رئیس فدراسیون و اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره کل.

در این مجمع یاسین بجانی، علی تروردی نسب، باقر محمدی و کریم وکیلی به عنوان کاندیدای ریاست هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان شرکت کردند اما تروردی نسب و وکیلی قبل از انتخابات انصراف دادند.

بدین ترتیب یاسین بجانی و بیکر محمدی برای این مقام به رقابت پرداختند که یاسین بجانی با 17 رای در مقابل بیکر محمدی 13 رای برنده انتخابات شد.

رئیس جدید شورای کونگ فو و هنرهای رزمی استان پس از انتخاب به این سمت پس از ارائه برنامه های خود در جمع اعضای مجمع انتخاباتی گفت: بررسی علمی رشته کونگ فو و ارتقای سطح دانش مربیان. و داوری یکی از اهداف اصلی من در هیئت است که باعث رونق می شود و در دو بخش آقایان و بانوان خواهد بود.

بیجانی از دیگر برنامه های خود به ایجاد اتاق فکر، جلب مشارکت مالی صاحبان صنایع و بازرگانان و علاقمندان به عرصه ورزش و میزبانی فدراسیون در مسابقات کشوری و بین المللی اشاره کرد.

خانواده کونگ فو از رئیس جدید حمایت می کنند

حبیب ستودی نژاد مدیر کل ورزش و جوانان استان در این مجمع گفت: از زحمات 14 ساله آقای هدایی برای کونگ فو استان تقدیر و تشکر می کنم و برای آقای بجانی در مسئولیت ایشان آرزوی موفقیت دارم. از خانواده کونگ فو استان تقاضا دارم برای پیشرفت این رشته ورزشی تمام تلاش خود را انجام دهند و از آقای بجانی و شورای منتخبشان حمایت کنند.

وی ادامه داد: مدیران شهرستان با وجود کمبود امکانات و بودجه با تمام توان به توسعه ورزش کونگ فو در شهرها کمک می کنند.

رئیس مجمع انتخاباتی کونگ فو استان با اعلام اینکه در دوره کرونا گام های خوبی در زمینه آموزش در هیئت کونگ فو برداشته شد، ابراز داشت: امیدوارم این امر ادامه داشته باشد و مربیان و داوران مدرن تربیت کنیم.

آذربایجان شرقی باید در برگزاری مسابقات پیشگام باشد

جعفر گودری نایب رئیس فدراسیون کونگ فو و ورزش های رزمی گفت: مسابقات زیادی در سراسر کشور برگزار می شود و انتظار داریم آذربایجان شرقی در برگزاری مسابقات کونگ فو پیشگام باشد.

وی خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی ایرانی از ورزش های باستانی ایران است و قابل توسعه در استان ها و حتی صادرات است.

در این جلسه با رای اعضای جلسه راحله موسویان به عنوان نایب رئیس، مهدی مهتوی کارشناس رسمی، یوسف هدایی و علی تروردی نسب به عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدند.

محمد گنجی نژاد کارشناس ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی با تایید اعضای مجمع به عنوان بازرس قانونی شورای کونگ فو و هنرهای رزمی استان انتخاب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان از یوسف هدایی رئیس سابق هیئت و امیر کریم زاده دبیر سابق هیئت کونگ فو و ورزش های رزمی استان به پاس سال ها تلاش در توسعه و گسترش این ورزش .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید