بدشانسی ستاره جاه طلب استقلالی روز جدید

بدشانسی ستاره جاه طلب استقلالی روز جدید

دروازه بان استقلال این روزها تمرینات سختی را پشت سر می گذارد و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار است، بنابراین حضور مستمر در مسابقات جام ملت ها یکی از انگیزه های این ملی پوش استقلالی است.

شاید بیشتر بدشانسی های سید حسین حسینی باعث شد که یکی از روزهای بدش را مقابل تیم ملی انگلیس سپری کند، درست زمانی که او برای بازی مقابل انگلیس آماده نبود و در بازی های ملی کمتر به او اعتماد می شد، مجبور شد به دلیل حضور در تیم ملی به میدان برود. مصدومیت بیرانوند او روی زمین افتاد و البته ضربه دستان کی روش به سرش برای بی انگیزه شدن حسینی مقابل انگلیس کافی بود تا او در این دیدار حرفی برای گفتن نداشته باشد. اگرچه به گفته صاحب نظران فوتبال، هر دروازه بان دیگری به جای حسینی آن گل ها را به ثمر می رساند و البته این بازیکن که در این دیدار مقابل ولز و برد آماده شده بود، صحنه های تلخ بازی با انگلیس را تا حدودی فراموش کرد، اما به هر حال جهان جام حذفی اتفاق افتاد که دروازه بان جوان استقلال تمام شد و او حالا یک هدف مهم را در سر دارد و آن حضور ثابت در مسابقات جام ملت ها است.

حسینی برای رسیدن به هدف خود یعنی حضور ثابت در مسابقات جام ملت ها به دنبال آمادگی بهتر است. با این شرایط رقابت او و بیرانوند تماشایی تر از گذشته خواهد بود. دو دروازه بان که هر دو خواهان حضور مستمر در دروازه تیم ملی هستند، چه کسانی در این مسابقه حساس سهم بیشتری خواهند داشت؟

دیدگاهتان را بنویسید