نبرد ما با استقلال تقابل 2 تیم جاه طلب است/ همچنان با مورینیو در ارتباط هستم


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۰
کد خبر: 1889263

من ساپینتو را به خوبی می شناسم و رابطه خوبی با هم داریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: دیدار فردا تقابل دو تیم جاه طلب است و این دیدار می تواند تقابل زیبایی را رقم بزند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ خوزه مورایس، سرمربی سپاهان ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال در هفته اول رقابت های لیگ برتر گفت: از حضور شما متشکرم. ما هنوز به اندازه کافی نمی دانیم. امیدوارم در آینده نام یکدیگر را بدانیم. می دانم رسانه چقدر اهمیت دارد. در میان فعالان رسانه ای علاقه وجود دارد. من به این علاقه احترام می گذارم. فکر می‌کنم می‌توانیم از اینجا با سازماندهی و راه‌اندازی لیگ جلو برویم تا شور و شوق هواداران فوتبال را به شکلی مثبت افزایش دهیم. با تشکر از حضور شما در این جلسه و اجازه دهید جلسه را شروع کنیم.

او درباره بازی تیمش مقابل استقلال گفت: بازی بزرگی در لیگ برتر در پیش داریم. تقابل بین دو تیم جاه طلب است. این بازی می تواند یک تقابل زیبا ایجاد کند. ما یک بازی کلاسیک در پیش داریم و نمی توانیم نتیجه بازی را پیش بینی کنیم. هواداران می خواهند عملکرد بازیکنان خود را ببینند و این را می توان در عملکرد آنها مشاهده کرد.

مورایس درباره ریکاردو ساپینتو گفت: من ساپینتو را به خوبی می شناسم و رابطه خوبی با هم داریم. ما می دانیم که چرا اینجا هستیم. ما تمام دانش خود را در اختیار تیم قرار می دهیم تا به ارتقای کیفیت فوتبال ایران کمک کنیم. این تنها هدف ما نیست، زیرا قصد همه مربیانی است که می خواهند به پیشرفت فوتبال ایران کمک کنند.

سرمربی سپاهان افزود: با کوله باری از تجربیات مختلف وارد ایران شدم. ما بازیکنان باکیفیتی داریم. من به این بازیکنان ایمان دارم. ما اینجا هستیم تا کار خوبی با بازیکنان انجام دهیم. هدف ما پیروزی در این مسابقه است. نمی خواهم پیش بینی کنم، اما به درک هواداران از قهرمانی احترام می گذارم. شاید به نحوی که درست باشد و من با بازیکنانم برای ساختن آینده کار می کنم.

وی درباره عدم حضور تماشاگر در دیدار تیمش گفت: من اختیاری برای اظهار نظر در این زمینه ندارم. همانطور که قبلاً گفتم وقتی به خانه یکی از دوستان می روم به قوانین آنها احترام می گذارم زیرا در خانه آنها هستم. اگر در خانه باشم، می توانم کارم را انجام دهم.

مورایس در مورد شایعاتی که مبنی بر آواز خواندن او برای ساپینتو وجود دارد، گفت: «از این خبرها اطلاعی ندارم. جنبه طنز این سوال را در نظر بگیرید.

وی درباره آینده خود گفت: نمی خواهم به خودم فکر کنم. من در مورد تیمم نظر می دهم و ادامه می دهم. من نمی خواهم به آینده ام فکر کنم. ارزش ما زمانی است که خود را یکی بدانیم. می خواستم کیفیت ها را بسنجیم و به دنبال کیفیت خوب برای تشکیل تیم هستم. من قیافه تنهایی ندارم

سرمربی سپاهان درباره تیمش خاطرنشان کرد: وقتی به سپاهان رسیدیم اولین چیزی که مهم بود این بود که بتوانیم به عنوان یک تیم جلو برویم تا به نتیجه مطلوب برسیم. انتظار داشتم سازمانی برای موفقیت ما وجود داشته باشد. این یک سوال فوتبالی نیست، اما همه چیز در مورد فوتبال مرتبط است. با اطلاعاتی که داشتیم می خواستیم بهترین تصمیم ها را بگیریم. ما را به آنچه می خواهیم هدایت می کند. من به عنوان مربی می خواهم موفق شوم و فکر می کنم موفق شدیم.

مورائیس درباره آرزوهایش در سپاهان گفت: ابتدا باید در مورد پتانسیل سپاهان صحبت کنیم. سپاهان یکی از تیم های خوب آسیاست. حضور در کره جنوبی باعث شد به این نتیجه برسم که سطح بازیکنان ایران در شرایط خوبی است. امکان قهرمان شدن وجود دارد. وقتی در یک لیگ معتبر بازی می کنید، تیم ها ظرفیت پیروزی را دارند. خونریزی مغزی داشتم و 12 روز در بیمارستان بودم و نمی‌دانستم زنده می‌مانم یا نه. فکر می کنم زندگی من وارد بعد جدیدی شده است. فکر می‌کنم زندگی فوق‌العاده است و اکنون من یک انسان کامل هستم و حالم خوب می‌شود.

وی در مورد تقابل خود با مربیان پرتغالی گفت: نمی توان نتایج این بازی ها را پیش بینی کرد زیرا در این بازی ها احساساتی وجود دارد و پیش بینی نتیجه بسیار سخت است. بازی

سرمربی سپاهان درباره همکاری خود با مورینیو گفت: ما سابقه همکاری طولانی داشتیم و هر کاری که او انجام داد به نظرم مهم است. او به عنوان یک مربی کامل است و به نتیجه نگاه می کند و اینکه چگونه می تواند نتیجه را تغییر دهد. او برای خودش یک سری اولویت دارد. او مربی بسیار تهاجمی و مربی متعادل و واقع بین است. او در مورد تیم خیال پردازی نمی کند و واقعیت را می بیند. می‌گفتم این چیزی نیست که بخواهیم بسازیم. مورینیو می داند که فلسفه فوتبال، باشگاه ها و هواداران چیست و آن را تبلیغ می کند. من هنوز با مورینیو در ارتباط هستم.

دیدگاهتان را بنویسید