بدهکارترین دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به شرکت برق استان معرفی شد.

ساعت: 15:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800075

جمال معتمدی زاده از آب و فاضلاب به عنوان بدهکارترین واحد اجرایی و خدمات رسان به شرکت برق خبر داد و گفت: ۷۳۴ دستگاه رمزارز در کهگیلویه و بویراحمد کشف و تحویل دستگاه قضایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس ، جمال معتمدی زاده صبح امروز در نشست خبری با کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: سال گذشته که این مسئولیت به اینجانب واگذار شد مشکلات و ناکامی هایی وجود داشت که برنامه ریزی و تلاش شد. برای اجرای برخی از برنامه های پیش بینی شده در این زمینه مشکلات ناشی از تحریم ها، بیماری های عروق کرونر قلب و عدم کفایت استان در این زمینه ها بود.

وی با اشاره به اینکه شرکت توزیع استانی از نظر شاخص های توسعه در رتبه های آخر سایر استان ها قرار دارد، گفت: در حوزه مالی مشکلاتی وجود داشت و حقوق پرسنل به نصف پرداخت شد، اما با پیگیری های انجام شده از طریق شرکت توانیر، تمامی مطالبات انجام شد. 1399 هستند. از طرفی شرکای مالی هیچگونه ادعایی از شرکت ندارند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به مشکلات برق در حوزه سیم کشی استان اشاره کرد و گفت: سرقت و تلفات بر ناپایداری ولتاژ تاثیر گذاشته است که امسال 400 کیلومتر کابل به کابل خود نگهدار تبدیل شده است.

وی افزود: شبکه های کابلی بیش از 30 سال است که وجود دارد. از طرفی در سال 1401 دستور کار تبدیل هزار کابل سیم به کابل خود نگهدار است که تا پایان شبکه های کابلی 1401 جمع آوری می شود.

معتمدی زاده به برنامه های اصلاحی و بهینه سازی برای تثبیت تنش در روستاها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 250 روستا در قالب طرح بهینه سازی و کاهش تلفات هستند.

این مقام مسئول به ناپایداری ولتاژ بهمئی اشاره کرد و با بیان اینکه عملیات احداث پست بهمئی قبل از فصل تابستان به بهره برداری رسید، گفت: مشکلات نوسانات فعلی در بمبئی و آسیاب پایدار است.

وی افزود: خط قلعه رئیسی تا دیشموک یک خط بود که باعث ناپایداری و نوسانات برق و به طول 150 کیلومتر شد که در ابتدای خط ضعف ولتاژ برطرف شد و غیر ممکن بود. به قیمت بالای آن توجه شود اما برای این موضوع ایستگاه سرپری تا کالا رئیسی به طول 20 کیلومتر مشکل ناپایداری را قبل از شروع فصل گرما حل می کند.

معتمدی به تولید پایه های کامپوزیت اشاره کرد و گفت: استان به عنوان کمترین خسوف بین ترکیبات صنعتی و خانگی شناخته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به ساختمان این شرکت که از سال 92 ساخته شده بود اما سکوت اختیار کرد، اشاره کرد و گفت: مشکلات تمدید پروانه توسط شهرداری برای پیگیری پروژه عمرانی این شرکت برطرف شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به آغاز به کار در منطقه غرب یاسوج برای خدمت رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: سهمیه پنل های خورشیدی در سال جاری هزار واحد است و سال آینده 1101 واحد تحویل عشایر خواهد شد. .

وی به بهسازی 250 روستای استان طی یک ماه گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه این شرکت به شرکت های آب، گاز و مخابرات بدهی ندارد، گفت: 190 میلیارد مطالبات در حوزه مطالبات وجود دارد که 110 درصد آن از سوی دولت است. آژانس ها.” .

معتمدی زاده جایزه همکاری در حوزه مدیریت مصرف را حدود 981 میلیون تن و اعمال آن در قبوض برق اشاره کرد و افزود: این مشکلات با کابل های سربار کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت برق استان به لزوم مشارکت شهرداری برای رفع مشکلات روشنایی پارک ها اشاره کرد و افزود: جمعه بازار یاسوژ یکی از مشکلات حوزه برق است. از سوی دیگر مجوزی صادر نشده است و در شرایط فعلی عده ای امرار معاش می کنند اما در نهایت باید با کمک دستگاه ها این امر ساماندهی شود.

وی با اشاره به اینکه بدهکارترین اداره کل استان، شرکت توزیع برق بخشداری است، افزود: 100 درصد روستاهای کددار 10 خانوار برق دار و 5 روستای کددار در دستور کار و حدود 99 درصد روستاهای کدی برق دار هستند. .

معتمدی زاده در پایان افزود: اقدامات پیگیری در زمینه رمز ارز در حال انجام است و بیش از 734 رمز ارز کشف و تحویل دستگاه قضایی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید