مطالبه 200 میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مشترکان برق

ساعت: 15:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792146

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اعلام کرد؛

جمال معتمدی زاده گفت: مطالبات این شرکت از مشترکان برق استان 200 میلیارد تن بوده که بیشترین بدهی از سوی ادارات دولتی بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاگرس ، جمال معتمدی زاده در جلسه مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 38 میلیارد تن است.

وی میزان بدهی مشترکان تجاری به شرکت توزیع برق این استان را حدود 36 میلیارد تن عنوان کرد و یادآور شد: متأسفانه مشترکان کشاورزی نیز معادل هفت میلیارد تن از این شرکت بدهکار هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین بدهی مشترکان این شرکت را مربوط به شهرستان بویراحمد با 39 درصد معادل 77 میلیارد تن عنوان کرد و یادآور شد: شهرستان گچساران با 31 درصد بدهی معادل 63 میلیارد تن در رتبه دوم قرار دارد.

معتمدی زاده بدهی مشترکان برق شهرستان کهگیلویه را 11 درصد معادل 23 میلیارد تن عنوان کرد و گفت: شهرستان دنا با 13 میلیارد تن و 7 درصد از میزان بدهی در رتبه چهارم قرار دارد.

وی گفت: کمترین بدهی مشترکان برق استان کهگیلویه و بویراحمد به شهرستان های چرام با چهارصد و هفت میلیارد تن، باشت با هفت میلیارد تن و سه درصد، بهمئی با حدود شش میلیارد تن و سه درصد و لنده به دو درصد و حدود چهار میلیارد تومان تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای مانور وصول بدهی، استفاده از رد دیون از راه دور، نظافت و درخواست مستمر مدیران برای بازپرداخت بدهی خود به این شرکت خبر داد.

معتمدی زاده تاکید کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، برق مشترکان برق با تمامی تعرفه ها قطع می شود.

به گزارش صبح زاگرس، 279 هزار و 280 آبونمان برق در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید