خسارت میلیاردی دزد به شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 12:27
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836274

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد خسارت 8 میلیارد دلاری این شرکت را ناشی از سرقت دانست و گفت: برای جلوگیری از سرقت، تبدیل شبکه کابلی به کابل در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتمدی زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات و برنامه ها برای جلوگیری از سرقت کابل های برق در کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح تبدیل شبکه کابلی به کایل به 400 کیلومتر در دستور کار قرار گرفته است. شبکه کابلی در کابل دگرگون شد و امسال هزار کیلومتر شبکه کابلی در کابل دگرگون شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال کابل را از شبکه خارج کنیم، گفت: در این راستا تلاش می کنیم تا کابل را تا پایان سال از شبکه خارج کنیم.

این مسئول در ادامه به نصب امنیت برای جلوگیری از سرقت اشاره کرد و افزود: افزایش سامانه های هشدار و پیامک از دیگر اقدامات پیشگیری از سرقت در بخش های مختلف است.

وی افزود: سال گذشته حدود 8 میلیارد تومان به دلیل سرقت تجهیزات در استان به شبکه برق آسیب وارد شد.

معتمدی زاده با بیان اینکه سرقت ها علاوه بر آسیب رساندن به شرکت برق موجب افزایش خسارت مشترکان می شود، افزود: از دیگر مشکلات مشاهده شده به دلیل سرقت تجهیزات برق قطعی برق، نارضایتی مردم، آسیب به تجهیزات شهروندان است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری افرادی که اقدام به سرقت لوازم برقی کرده بودند، گفت: مردم می توانند در صورت مشاهده قطعی برق با پلیس 110 یا حوادث شرکت برق 121 تماس بگیرند. این مشکل را گزارش کنید

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید