برای تعمیرات اساسی موقعیت cng مروست به 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم / با عرض پوزش بابت مشکل

ساعت: 12:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800214

فلاحتی شهردار مروست گفت: برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست به 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم و بابت مشکلات پیش آمده از شهروندان عذرخواهی می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت فلاحتی شهردار مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به تعطیلی چند روزه جایگاه CNG در شهر مروست گفت:

وی با تاکید بر اینکه شهرداری مروست در تلاش است تا مشکلات این منطقه و حداقل مشکلات را برای شهروندان حل کند، افزود: جایگاه CNG مروست برای از سرگیری فعالیت خود نیازمند تعمیرات اساسی است که در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

فلاحتی با بیان اینکه پس از تعمیرات لازم به زودی شاهد راه اندازی این ایستگاه خواهیم بود، گفت: با توجه به اینکه شاهد حجم زیادی از شارژ نوروزی هستیم باید به گونه ای مشکل را حل کنیم که شاهد چالش های قبلی نباشیم.

شهردار مروست با بیان اینکه بابت چند روز تعطیلی جایگاه CNG از همه همشهریان عذرخواهی می کنم، ادامه داد: برای تعمیرات اساسی فعلی حدود 4 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم و تلاش می کنیم هر چه سریعتر از این هزینه اطمینان حاصل کنیم. می توانیم ایستگاه را کوک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نگاه مروست به جایگاه CNG درآمدی نیست، اذعان داشت: نگاه شهرداری صرفا خدمت به مردم است و این جایگاه جز بار مالی و هزینه ای سودی ندارد و هدف ما ارائه خدمات در بهترین شرایط برای هموطنان است. شهروندان

انتهای پیام/ خ

دیدگاهتان را بنویسید