برای شروع فعالیت های مشترک با فوتسال ایتالیا صحبت کردیم

ساعت: 15:57
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794244

رئیس کمیسیون فوتسال جزییات این دیدار و گفتگو با همکار ایتالیایی خود را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احسان اصولی صفر گفت: در حاشیه دومین دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل ایتالیا فرصت خوبی برای دیدار و گفتگو با آنتونیو اسکوکا، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون ایتالیا بود. در این گفتگو از همکاری و هم افزایی هر چه بیشتر صحبت کردیم و خوشبختانه تمایل زیادی برای همکاری به ویژه در زمینه آموزش، اعزام معلم، تبادل اطلاعات و تجربیات وجود دارد. برگزاری دیدارهای دوستانه ایران و ایتالیا به میزبانی ایران در آستانه جام ملت های فوتسال آسیا نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: استفاده از راهکارهای استعدادیابی ساخت ایتالیا، استفاده از اساتید ایتالیایی برای آموزش روش های نوین مربیگری و نحوه برگزاری مسابقات لیگ در ایتالیا از دیگر موارد بود. در مورد آن صحبت و توافق شد. «تعدادی از اقدامات مشترک انجام شده است.

رئیس کمیسیون فوتسال ادامه داد: این نشست و گفت و گو با توجه به دیپلماسی فعالی که توسط فدراسیون فوتبال و ریاست فدراسیون انجام شد. امیدوارم نتایج چنین جلساتی برای پیشرفت فوتبال و فوتسال ما در دنیا موثر باشد و همه اقشار جامعه فوتسال اعم از بازیکنان، مربیان، باشگاه ها و مدیران باشگاه ها از این ظرفیت برای دیدار و استفاده مدرن استفاده کنند. تجربه در جهان فوتسال ملی ما را توسعه دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید