برای عصر عید در آلبورگ کمبود کالاهای اساسی نداریم/ جو روانی دلالان قیمت برنج ایرانی را بالا برده است.


ساعت: 11:59
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809870

بهروز حصاری گفت: تامین و توزیع آن به وزارت جهاد کشاورزی محول شده است و دغدغه ای برای کالاهایی مانند برنج، گوشت، مرغ، روغن، شکر و شکر وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس اتاق بازرگانی البرز در گفت و گو با تیتریک با اشاره به اینکه دولت تمهیدات لازم را برای توزیع کالا در شب عید در نظر گرفته است، اظهار داشت: خوشبختانه برای اعمال قانون انتزاع نگران نباشید. ”

بهروز حصاری افزود: قبل از تحویل کالاهای اساسی از طریق جهاد و توزیع آنها توسط وزارت صمت بود اما در نهایت پس از اجرای قانون انتزاع، تحویل و توزیع به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شد و رسیدگی به کالاها انجام شد. مانند برنج، گوشت، مرغ، روغن، بدون شکر.

وی گفت: توزیع پرتقال و سیب شب عید از 20 اسفندماه در استان البرز آغاز می شود و برای سایر نیازهای نوروزی تحویل کالا به صورت متمرکز نخواهد بود، البته تمامی صنوف مرتبط حراج و فروش فوق العاده برگزار می کنند. .

حصاری با تاکید بر اینکه به مردم وعده پایان سال را با آرامش می دهیم، افزود: پس از تعیین قیمت در کمیته قیمت نهایی، کالاهای مورد نظر زیر قیمت بازار به مردم عرضه می شود و مردم نیز می توانند از طریق بازار خرید کنند. ثمر دادن.

وی گفت: متاسفانه جو روانی قیمت برنج را بالا برده است. برنج ایرانی و خارجی در بازار کم نداریم، اما برخی متخلفان در حال ایجاد تنش هستند تا مردم تخلفات 36117 را اعلام کنند.

حصاری با تاکید بر اینکه برنج ایرانی اگرچه کالایی تحت نظارت بازار نیست، اما برای کنترل قیمت آن اقداماتی انجام شده است، افزود: معمولا برای کالاهایی مانند برنج نرخ تعیین شده جواب نمی دهد، اما قیمت ها کاذب است و به زودی اصلاح می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید