برای کسب زیباترین مدال به مکزیک آمدم/ داوران مهربان نبودند


ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: 27.08.1401
کد خبر: 1911952

کاپیتان تیم ملی تکواندو پس از کسب مدال برنز مسابقات جهانی گفت: آمدم زیباترین مدال را بگیرم اما برخی داوران خوب نبودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در چهارمین روز از بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان، رهبر تیم ملی کشورمان در وزن 87+ کیلوگرم در دور اول آلوارز از ونزوئلا را شکست داد، در دور دوم نماینده اوکراین را شکست داد و گامبیایی را شکست داد و سپس گامبیایی را شکست داد. نماینده به نیمه نهایی رفت

در این مرحله از مردان کارلوس سانورس از مکزیک، دارنده مدال نقره دور قبل و پنجم جهان پیشی گرفت. دور اول این نبرد را مردانی 3-1 به پایان رساند. در دور دوم دو تکواندوکار به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند و در پایان دور سوم اسکوربرد تساوی 2 بر 2 را به ثبت رساند و در هر دو راند علیرغم عملکرد فنی و ضربات بیشتر آقایان. ، داوران به پیروزی رقیب مکزیکی رای دادند که مورد حمایت تماشاگران حاضر در سالن قرار گرفت، می توان اجازه داد که لیدر تیم ملی کشورمان از راهیابی به فینال بازماند، هر چند که جواز حضور داشت.

سرپرست تیم ملی کشورمان عنوان سومی جهان را این بار در شهر گوادالاخارا به دست آورد.

سجاد مردانی در پایان این مسابقات در پاسخ به این سوال که مسابقات را خوب شروع کردید اما داوران بازی را به پایان رساندند و گفت: خدا را شکر امروز به پایان رسید. علیرغم تلاش های زیاد به آنچه می خواستم نرسیدم. واقعیت این است که من برای کسب زیباترین مدال به مسابقات جهانی آمدم اما داوران در مقابل تکواندوکار مکزیکی کمتر به من لطف کردند.

وی در ادامه افزود: فیلم مبارزات من موجود است و تمامی علاقه مندان به تکواندو می توانند آن را تماشا کنند. در هر صورت انتظارم از خودم بیشتر بود چون خیلی کار کردم. کادر فنی سخت کار می کند، امیدوارم در مسابقات بعدی انتقام بگیرم.

دیدگاهتان را بنویسید