بررسی اجرای عملیات تروریستی در کرانه باختری در محافل امنیتی رژیم صهیونیستی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که محافل امنیتی این رژیم در حال بررسی احتمال انجام عملیات تروریستی در کرانه باختری مانند آنچه در هفته های گذشته در غزه رخ داده است.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص با انتشار این خبر نوشت که به گفته مقامات قضایی انجام عملیات ترور در کرانه باختری بر خلاف آنچه در نوار غزه رخ داد و کشته شدن تامر الکیلانی یکی از فرماندهان غزه دشوار است. گروه مقاومت “ارین الاسود” در کرانه باختری این نیز غیرعادی است زیرا انجام چنین عملیاتی مستلزم رضایت رهبران سیاسی است.

برخی منابع امنیتی نیز اخیرا از انجام عملیات ترور علیه فعالان فلسطینی در کرانه باختری ابراز نگرانی کرده اند، زیرا چنین عملیاتی می تواند به افزایش قدرت مقاومت کرانه باختری منجر شود.

هاآرتص همچنین می نویسد که انتشار این خبر با ادعای مخالفانی که اخیرا مدعی شده اند اسرائیل باید از هواپیماهای بدون سرنشین برای انجام ترور استفاده کند، در تناقض است.

پیشتر برخی رسانه های صهیونیستی نیز گفته بودند که ارتش این رژیم در حال بررسی استفاده از پهپادها برای انجام ترور در کرانه باختری است.

به گزارش شبکه المنار، اما روزنامه صهیونیستی اسرائیل هوم نوشت که کشته شدن تامر الکیلانی نشان می دهد که اسرائیل سیاست خود را تغییر داده است و سعی دارد مبارزان را بکشد نه اینکه آنها را دستگیر کند.

دیدگاهتان را بنویسید