برزگر: پرسپولیس دوباره قهرمان می شود

وی افزود: نساجی مازندران تیم جوانی است که عملکرد خوبی در لیگ داشت و می خواست مقابل پرسپولیس پیروز شود اما نتوانست. پرسپولیس واقعا شرایط خوبی داشت و از نظر تاکتیکی خیلی روان کار می کرد. بازیکنان تاجیک واقعا خوب عمل کردند و به اندازه نام پرسپولیس بودند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره عملکرد خط حمله پرسپولیس نیز گفت: نکته بسیار مهم در این دیدار حامد پاکدل بود که گلزنی کرد. خیلی خوشحال شدم که متوجه شد و کمی از تنش خارج شد. وقتی بازیکنی تحت فشار است و این فشار از فضای مجازی بیشتر می شود، تمرکزش را از دست می دهد و نمی تواند عملکرد خوب خود را نشان دهد. خیلی خوشحالم که پاکدل با گلی که زد حالا می تواند از تنش خارج شود و روزهای خوبی را برای خودش و پرسپولیس رقم بزند. هواداران باید صبور باشند زیرا این تیم قهرمان خواهد شد.

برزگر ادامه داد: این برد در قهرمانی پرسپولیس بسیار موثر است. این بازیکنان 5 بار پیروز شده اند و باید بپذیریم که انگیزه بازیکنان کم شده است. این تیم از آسیا هم حذف شده و بازیکن دیگر چیزی برای ایجاد انگیزه نمی بیند. با این حال یحیی گل محمدی در شرایط خوبی تیم را برگرداند و این برد بسیار مهم است. با این برد باخت به فولاد (در سوپرجام) نیز به فراموشی سپرده شد و در تاریخ ماندگار شد. حالا همه باید برای قهرمانی در لیگ تلاش کنند. پرسپولیس باید گذشته را فراموش کند و فقط به آینده فکر کند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور رامین رضاییان در این تیم نیز گفت: خرید بسیار خوبی انجام شد. رامین رضاییان بازیکن تاثیرگذاری است که می تواند به تیم کمک کند. او تجربه بازی در پرسپولیس را هم دارد و به خوبی با جو این تیم آشناست.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس همچنان نیاز به جذب بازیکن دارد یا خیر؟ وی گفت: آقای گل محمدی باید در این مورد نظر بدهد اما به نظرم پرسپولیس باید هافبک جذب کند.

دیدگاهتان را بنویسید